Ericsson`dan, Kurumlara Mobil İnternet

09.08.2001 - 00:00 | Son Güncelleme :

Kurumlar için mobil iletişim çözümlerine odaklanan CPG Ericsson, Bilişim 2001’de mobil internet çözümlerini tanıtacak

Kurumlar için mobil iletişim çözümlerine odaklanan CPG Ericsson, Bilişim 2001’de mobil internet çözümlerini tanıtacak. 4-9 Eylül tarihleri arasında TÜYAP Beylikdüzü Fuar Merkezi’nde yapılacak olan Bilişim 2001 Fuarı’nda Ericsson standında yer alacak olan CPG Ericsson, bilişim profesyonellerini kurumların mobil iletişim teknolojilerine geçişini sağlayacak olan ürün ve çözümleriyle buluşturacak.

CPG Ericsson’un Bilişim 2001 Fuarı’nda Tanıtacağı Ürünler

MD110 Sayısal Ses Santrali : Yeni nesil bir ses santrali olan MD110, IP (internet protokolü) tabanlı. Bu nedenle IP’nin tüm olanaklarını kullanıcılarına sunan MD110 ayrıca ev ofis (home office) ve uzak ofis, şube (remote office ve branch) uygulamalarının IP üzerinden yapılmasına olanak sağlıyor. Geleneksel PBX santralini bir ‘iletişim sunucusu’na dönüştüren MD110, kurumsal işletmelere işletim maliyeti düşük ve son teknolojiye dayanan kablolu/kablosuz iletişim olanağı sağlıyor. IP üzerinden ses iletimi (Voice over IP) yapan MD110, haberleşme şebekeleri için etkin, verimli ve güvenilir bir altyapıyı kullanıcılara sunuyor. MD110 ile sadece ses iletimi değil, birleşik mesaj sistemi (unified messaging), kurumsal GSM şebekeleri (GSM on the Net), multimedya (ses, chat, e-posta), Çağrı Merkezleri (Call Centre) gibi birçok uygulamayı da yapmak mümkün. Ericsson’un “çalışanların nerede olursa olsunlar, ofislerindeymiş gibi ses ve veri kullanımı olanağına” dayanan Kurumsal İletişim felsefesine MD110 tam uyumluluk gösteriyor.

Solidus e-Care Çözümü : ‘Call Center’ kavramını ‘Contact Center’a dönüşteren ve kurumların mobil iletişime geçişlerinde önemli bir çözüm olan Solidus e-Care sayesinde e-mail ve chat ortamlarını da iletişim ortamları arasına katılmış oluyor. Müşterilerin telefon haricinde e-mail ve chat ile de kuruluşlara ulaşabilmesi nedeniyle Solidus e-Care ile çağrı merkezi tanımı yerini kontakt merkezi tanımına bırakıyor. Müşteri temsilcileri telefon ile iletişimin yanı sıra, e-mail, chat ve Voice Over IP (VoIP) yapabiliyor. VoIP sayesinde ‘remote agent’ özelliği destekleniyor. IVR sayesinde hazırlanan akış şemalarına göre istenen hizmetler otomatik olarak verilebiliyor, arka planda sürekli olarak çalışan bilgi bankası sayesinde sanal müşteri temsilcisi ve otomatik e-mail cevaplama gibi yeni üst düzey hizmetler sağlanıyor. Web sayfasına konulan bir Java Applet sayesinde kullanıcılar bilgi bankası ile chat yapabiliyor ve tek tuşlama sayesinde müşteri temsilcisi ile chat opsiyonunu seçebiliyor. Her iki durumda da kullanıcı sorduğu sorularla ilgili web adreslerine otomatik olarak yönlendirilebiliyor. Solidus e-Care’in sahip olduğu gerçek zaman arayüzü sayesinde sanal çağrı merkezi uygulamalarını sorunsuz olarak destekliyor. Bu özellik çağrı merkezlerini tek bir çağrı merkezi gibi yönetebilmeyi ve çağrı merkezlerindeki yükü homojen olarak dağıtabilmeyi sağlıyor.

WebSwitch 2000 : Ericsson’un işletmelerin iletişim altyapılarında ses ve veri ağları arasında geçit sağlayan WebSwitch 2000 ürünü IP (Internet Protokolü) tabanlı bir ürün. WebSwitch 2000, 10 ile 50 kullanıcı bulunan küçük ve orta büyüklükteki işletmelerde kullanılabiliyor. Geleneksel analog telefon sistemlerini yeni nesil teknolojilere ve IP ortamına taşıyan WebSwitch 2000, ses, veri ve kablosuz iletişim ortamlarını birleştiren bütünleşik bir çözüm. Kurumlara ‘mobilite’ ve ‘kablosuz LAN (yerel ağ)’ olanağı sağlayan ürün, ayrıca işletim maliyetlerini de düxürüyor. Ericsson WebSwitch 2000’in bazı avantajları şunlar:


Uzaktan erişim ve yönetim olanağı,

Minimum eğitim gereksinimi,

Grafiksel Kullanıcı Arabirimi (GUI) özelliği,

Merkezi ağ yönetimi,

Kolaylaştırılmış ağ operasyonu,

Artan üretkenlik,

Telekomünikasyon standartlarının kullanımı,

IP tabanlı dağıtık ağ yapısı.

Ericsson Mobile Internet Solutions for Enterprise : Ericsson Enterprise’ın mobil internet çözümü, değişik gereksinimlere yanıt veren 6 değişik bileşenden oluşuyor: MD110 sayısal ses santrali, R380s smartphone, Tigris/Frazer uzaktan erişim sunucusu, Ericsson WAP Gateway/Proxy, Ericsson Mobile Organizer (EMO), Ericsson Virtual Office (EVO.

Öte yandan, CPG Ericsson, 4-7 Eylül tarihleri arasında yapılacak olan Bilişim Zirvesi’nde de teknoloji seminerleriyle yer alacak. Bilişim Zirvesi’nin ‘mobilişim’ konseptine uygun olarak kurumların mobil iletişime geçişini sağlayan çözümleri seminerlerinde tanıtacak olan CPG Ericsson’un Lütfi Kırdar Kongre Merkezi Sultan 4 salonundaki seminerlerinin programı şöyle:

Tarih Saat Seminer Adı

5 Eylül 14-15 Mobil İletişim ve Yeni İş Dünyası – Ericsson Enterprise
5 Eylül 15-16 Mobil İletişim için Yeni Nesil Sayısal Santraller – MD110
5 Eylül 16-17 “Call Center”dan “Contact Center”a… – Solidus e-Care
5 Eylül 17-18 Kurumlar için iPBX Platformu – WebSwitch
6 Eylül 14-15 Kablosuz Bir Dünya – HiperLAN2
6 Eylül 15-16 Daha Hızlı İletişim, Sürekli Bağlantı, Daha Az Risk –
Broadband Access
7 Eylül 14-15 “Power of Mobility” - CPG Ericsson Bayi Toplantısı
7 Eylül 15-16 “Ericsson Enterprise 2001 Satış Kampanyaları” - CPG Ericsson Bayi Toplantısı

CPG Ericsson Hakkında Bilgi

Ericsson’un küresel yapılanmasında kurumsal pazara çözüm sunmak amacıyla oluşturduğu bağımsız bir yapı olan ‘Ericsson Enterprise’ın Türkiye’de satış ve hizmet konusunda faaliyet gösteren tek yetkili işortağıdır. Ses ve veri entegrasyonu konusunda komple çözüm sunan uzman bir kuruluş olan CPG Ericsson, kurumsal iletişim çözümleri alanında Türkiye’de lider olmayı hedeflemektedir. CPG Ericsson’un İstanbul merkezinin yanı sıra Ankara’da da Bölge Ofisi bulunmaktadır.

Web Adresi : www.cpg.com.tr

(turk.internet.com)

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.031 TL        
BORSA
998 TL        
DOLAR
1.001 TL        
EURO
1.013 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.