Ericsson`dan, Kurumlara Mobil İnternet
Kurumlar için mobil iletişim çözümlerine odaklanan CPG Ericsson, Bilişim 2001’de mobil internet çözümlerini tanıtacak
CPG Ericsson’un Bilişim 2001 Fuarı’nda Tanıtacağı Ürünler
MD110 Sayısal Ses Santrali : Yeni nesil bir ses santrali olan MD110, IP (internet protokolü) tabanlı. Bu nedenle IP’nin tüm olanaklarını kullanıcılarına sunan MD110 ayrıca ev ofis (home office) ve uzak ofis, şube (remote office ve branch) uygulamalarının IP üzerinden yapılmasına olanak sağlıyor. Geleneksel PBX santralini bir ‘iletişim sunucusu’na dönüştüren MD110, kurumsal işletmelere işletim maliyeti düşük ve son teknolojiye dayanan kablolu/kablosuz iletişim olanağı sağlıyor. IP üzerinden ses iletimi (Voice over IP) yapan MD110, haberleşme şebekeleri için etkin, verimli ve güvenilir bir altyapıyı kullanıcılara sunuyor. MD110 ile sadece ses iletimi değil, birleşik mesaj sistemi (unified messaging), kurumsal GSM şebekeleri (GSM on the Net), multimedya (ses, chat, e-posta), Çağrı Merkezleri (Call Centre) gibi birçok uygulamayı da yapmak mümkün. Ericsson’un “çalışanların nerede olursa olsunlar, ofislerindeymiş gibi ses ve veri kullanımı olanağına” dayanan Kurumsal İletişim felsefesine MD110 tam uyumluluk gösteriyor.
Solidus e-Care Çözümü : ‘Call Center’ kavramını ‘Contact Center’a dönüşteren ve kurumların mobil iletişime geçişlerinde önemli bir çözüm olan Solidus e-Care sayesinde e-mail ve chat ortamlarını da iletişim ortamları arasına katılmış oluyor. Müşterilerin telefon haricinde e-mail ve chat ile de kuruluşlara ulaşabilmesi nedeniyle Solidus e-Care ile çağrı merkezi tanımı yerini kontakt merkezi tanımına bırakıyor. Müşteri temsilcileri telefon ile iletişimin yanı sıra, e-mail, chat ve Voice Over IP (VoIP) yapabiliyor. VoIP sayesinde ‘remote agent’ özelliği destekleniyor. IVR sayesinde hazırlanan akış şemalarına göre istenen hizmetler otomatik olarak verilebiliyor, arka planda sürekli olarak çalışan bilgi bankası sayesinde sanal müşteri temsilcisi ve otomatik e-mail cevaplama gibi yeni üst düzey hizmetler sağlanıyor. Web sayfasına konulan bir Java Applet sayesinde kullanıcılar bilgi bankası ile chat yapabiliyor ve tek tuşlama sayesinde müşteri temsilcisi ile chat opsiyonunu seçebiliyor. Her iki durumda da kullanıcı sorduğu sorularla ilgili web adreslerine otomatik olarak yönlendirilebiliyor. Solidus e-Care’in sahip olduğu gerçek zaman arayüzü sayesinde sanal çağrı merkezi uygulamalarını sorunsuz olarak destekliyor. Bu özellik çağrı merkezlerini tek bir çağrı merkezi gibi yönetebilmeyi ve çağrı merkezlerindeki yükü homojen olarak dağıtabilmeyi sağlıyor.
WebSwitch 2000 : Ericsson’un işletmelerin iletişim altyapılarında ses ve veri ağları arasında geçit sağlayan WebSwitch 2000 ürünü IP (Internet Protokolü) tabanlı bir ürün. WebSwitch 2000, 10 ile 50 kullanıcı bulunan küçük ve orta büyüklükteki işletmelerde kullanılabiliyor. Geleneksel analog telefon sistemlerini yeni nesil teknolojilere ve IP ortamına taşıyan WebSwitch 2000, ses, veri ve kablosuz iletişim ortamlarını birleştiren bütünleşik bir çözüm. Kurumlara ‘mobilite’ ve ‘kablosuz LAN (yerel ağ)’ olanağı sağlayan ürün, ayrıca işletim maliyetlerini de düxürüyor. Ericsson WebSwitch 2000’in bazı avantajları şunlar:
Uzaktan erişim ve yönetim olanağı,
Minimum eğitim gereksinimi,
Grafiksel Kullanıcı Arabirimi (GUI) özelliği,
Merkezi ağ yönetimi,
Kolaylaştırılmış ağ operasyonu,
Artan üretkenlik,
Telekomünikasyon standartlarının kullanımı,
IP tabanlı dağıtık ağ yapısı.
Ericsson Mobile Internet Solutions for Enterprise : Ericsson Enterprise’ın mobil internet çözümü, değişik gereksinimlere yanıt veren 6 değişik bileşenden oluşuyor: MD110 sayısal ses santrali, R380s smartphone, Tigris/Frazer uzaktan erişim sunucusu, Ericsson WAP Gateway/Proxy, Ericsson Mobile Organizer (EMO), Ericsson Virtual Office (EVO.
Öte yandan, CPG Ericsson, 4-7 Eylül tarihleri arasında yapılacak olan Bilişim Zirvesi’nde de teknoloji seminerleriyle yer alacak. Bilişim Zirvesi’nin ‘mobilişim’ konseptine uygun olarak kurumların mobil iletişime geçişini sağlayan çözümleri seminerlerinde tanıtacak olan CPG Ericsson’un Lütfi Kırdar Kongre Merkezi Sultan 4 salonundaki seminerlerinin programı şöyle:
Tarih Saat Seminer Adı
5 Eylül 14-15 Mobil İletişim ve Yeni İş Dünyası – Ericsson Enterprise
5 Eylül 15-16 Mobil İletişim için Yeni Nesil Sayısal Santraller – MD110
5 Eylül 16-17 “Call Center”dan “Contact Center”a… – Solidus e-Care
5 Eylül 17-18 Kurumlar için iPBX Platformu – WebSwitch
6 Eylül 14-15 Kablosuz Bir Dünya – HiperLAN2
6 Eylül 15-16 Daha Hızlı İletişim, Sürekli Bağlantı, Daha Az Risk –
Broadband Access
7 Eylül 14-15 “Power of Mobility” - CPG Ericsson Bayi Toplantısı
7 Eylül 15-16 “Ericsson Enterprise 2001 Satış Kampanyaları” - CPG Ericsson Bayi Toplantısı
CPG Ericsson Hakkında Bilgi
Ericsson’un küresel yapılanmasında kurumsal pazara çözüm sunmak amacıyla oluşturduğu bağımsız bir yapı olan ‘Ericsson Enterprise’ın Türkiye’de satış ve hizmet konusunda faaliyet gösteren tek yetkili işortağıdır. Ses ve veri entegrasyonu konusunda komple çözüm sunan uzman bir kuruluş olan CPG Ericsson, kurumsal iletişim çözümleri alanında Türkiye’de lider olmayı hedeflemektedir. CPG Ericsson’un İstanbul merkezinin yanı sıra Ankara’da da Bölge Ofisi bulunmaktadır.
Web Adresi : www.cpg.com.tr
(turk.internet.com)