En çok BİM’e gidip en az Carrefour’da para harcıyoruz
Ipsos KMG’nin Tüketici Panelleri ve Medya Bölümü tarafından gerçekleştirilen “Yöneticinin Ulusal Zincirler Rehberi” Türkiye’deki önemli zincir marketlerini mercek altına aldı. Ipsos KMG hane tüketim paneli, 34 ile yayılmış 6.169 haneyi kapsıyor. Raporda kullanılan veriler Ekim 2006-Eylül 2007 dönemini kapsıyor.
Ipsos KMG Tüketici Panelleri ve Medya Koordinatörü Kıvanç Bilgeman, sonuçları şöyle değerlendirdi: Genel tüketici profili, tutum ve davranışlarının yanı sıra, farklılaşmayı inceleyen ve mağaza içi uygulamaları, fiyatlama ve promosyonları bu bilgilerle yapan perakendeciler kuşkusuz avantaj sağlar...
ALIŞVERİŞ BAŞINA HARCAMA: 137 YTL