Türkiye'nin en beğenilen şirketleri seçildi

03.12.2014 - 15:22 | Son Güncelleme :

Capital 15. kez en beğenilen şirketleri seçti

<ımg class="yeniImg" border="0" src="http://i.bigpara.com/i/55big/capital_111.jpg">

Capital Dergisi’nin düzenlediği Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri araştırmasının sonuçları açıklandı. Bu yıl 15’incisi gerçekleştirilen araştırmada birinci Turkcell, ikinci Koç Holding, üçüncü ise Coca Cola Türkiye oldu

Turkcell, Capital dergisi tarafından gerçekleştirilen geleneksel Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri araştırmasında, iş dünyasının önde gelen yöneticilerinin seçimiyle 2014 birincisi oldu

Capital Dergisi’nin düzenlediği Türkiye’nin En Beğenilen Şirketleri araştırmasının sonuçları açıklandı. Bu yıl 15’incisi yayınlanan araştırmanın sonuçlarına göre 1 numara Turkcell oldu. Turkcell, 2007 yılından bu yana 7. kez listenin zirvesinde yer aldı.

DHA'nın haberine göre: Turkcell Genel Müdürü Süreyya Ciliv, En temel önceliğimiz, eşsiz müşteri deneyimine odaklanarak, burada en üst seviyeyi yakalamak, en doğru iş ortağı olmak, insanımıza ve şirketlerimize en ileri teknolojiyi, en kaliteli iletişim olanaklarını en uygun koşullarda sunmak dedi ve ekledi:

CANLI BORSA İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN...

Turkcell’in başarısında doğru vizyonun, yeni dünyayı iyi okumasının, bu vizyonu gerçekleştirmek için takım olarak odaklanmanın katkısı büyük. Toplumsal ve ekonomik faydaya dönüşen inovasyona imza atmak, Turkcell’in sektörel ve bölgesel liderliğinde bir numaralı etken. Yönetim Kurulumuz, çalışanlarımız, iş ortaklarımız ve müşterilerimizle tam bir takım ruhu içerisinde ve çok çalışarak başarıya odaklanıyoruz. Her zaman kısa vadeli hedefler yerine vizyonumuzun gösterdiği yönde uzun soluklu hedefler belirliyor ve bu yolda emin adımlarla yürüyoruz. Turkcell takımı olarak, teknolojiden aldığımız güç ile gelecekte de Türkiye için, insanımız için çalışmayı sürdüreceğiz.

650 farklı şirkette çalışan 1,620 orta ve üst düzey yöneticinin katılımıyla gerçekleştirilen araştırmada Turkcell, En Beğenilen ünvanına, Bilgi ve Teknoloji Yatırımları, Yeni Ürün Geliştirme, Yenilikçilik, Toplumsal Sorumluluk, Ekonomiye Katkı, Pazarlama, İletişim ve Satış Stratejileri, İletişim ve Sosyal Medya Yönetimi gibi kriterlerde öne çıkarak layık görüldü.

Bu yıl 15’incisi gerçekleştirilen araştırmada ikinci Koç Holding, üçüncü Coca Cola Türkiye, dördüncü Unilever, beşinci Arçelik oldu.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
10.644 Değişim: 3,14% Hacim : 132.747 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 10.357 17.05.2024 Yüksek 10.652
Açılış: 10.370
32,2020 Değişim: -0,22%
Düşük 32,0915 17.05.2024 Yüksek 32,3224
Açılış: 32,2745
35,0069 Değişim: -0,22%
Düşük 34,9366 17.05.2024 Yüksek 35,1762
Açılış: 35,085
2.498,74 Değişim: 1,32%
Düşük 2.461,93 17.05.2024 Yüksek 2.511,09
Açılış: 2.466,23
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.