Nisan ayında bu hisselere dikkat !
2016 büyüme görünümü daha güçlü
Seçim belirsizliği ile düşen tüketim iştahı, petrol bazlı paketleme maliyetlerindeki artış ve yeni üretime başlayan peynir segmentinin negatif brüt kar katkısı nedeniyle 2015 yılı şirket için zor bir yıldı.
Buna rağmen şirketin satış gelirleri %11 büyüdü. Salça segmentinin büyümesi fiyat artışları neticesinde %16 gerçekleşti. Süt ürünleri cirosu ise %1 hacim büyümesi ve %11 fiyat artışları neticesinde %12 büyüdü. Görece toplam ciro içerisinde daha küçük paya sahip makarna gelirleri ise hacimlerdeki %20 gerileme neticesinde %14 yıllık bazda düşüş kaydetti. Şirketin satış gelirlerinin %54’ini süt ürünleri, %40’ini salça ve % 6’sını makarna oluşturuyor.