Twigy âşıkların hayal gücünü çalıştırıyor!

13.02.2008 - 10:25 | Son Güncelleme :

Her zaman ilginç reklamlarıyla gündeme gelen Twigy`nin 14 Şubat Sevgililer Günü için hazırladığı reklam da uzun süre konuşulacak gibi görünüyor. Twigy`nin sahibi Sinan Öncel, `Aşk hayal etmektir` sloganıyla hazırladıkları reklamda, turuncu renkli üç terlik kullandıklarını anlattı. Öncel, Bu reklam da büyük ilgi gördü. Mesajımızı `Aşk hayal etmektir diye verdik. Birbirine dayanmış üç tane terlik var bu reklamda. İnsanlar neyi görmek istiyorlarsa onu görecekler dedi.


Terlik üniversitesi davalık

Yıldız Teknik Üniversitesi yakınlarına mağaza açmadan önce `Yıldız Terlik Üniversitesi` yazdıklarını hatırlatan Öncel, bu konuda dava sürecinin devam ettiğini söyledi. Öncel şunları anlattı:
Savcı takipsizlik kararı verdi. Bilindiği gibi biz Yıldız`daki mağazamıza `Yıldız Terlik Üniversitesi` yazılı bir reklam asmıştık. Üniversite yönetimi de bu yüzden bizi dava etti. Biz üniversite yönetimi ile konuştuk. `Niyetimiz espri yapmaktı. Şaka yapıyoruz. Biraz hoşgörülü olun. Üzdüysek yazıyı kaldıralım` dedik. Yine de dava açtılar. Savcının takipsizlik kararına rağmen Sanayi ve Ticaret Bakanlığı`na şikâyet ettiler. Çok yadırgadım. Sonuçta bir espri.


Toplumsal hassasiyete katkı

Marka gücünün, dönem dönem politikacıların gücünden daha fazla olduğuna dikkat çeken Öncel şöyle konuştu:
Markaların sosyal sorumluluklarda olduğu gibi toplumsal hassasiyet dönemlerinde de görev üstlenmesi lazım. Dağlıca`daki saldırılardan sonra toplumda başlayan gerginlik nedeniyle `Basit hesaplara gelmeyiz` sloganıyla verdiğimiz ilanlarla `toplumsal hassasiyet` kampanyası başlattık. Ana fikri bölünmemekti. Bu tip hassasiyet dönemlerinde Twigy markası yine görev üstlenmeye devam edecek.

<ımg class="img" alt="hspace=10" src="http://www.milliyet.com.tr/2008/02/13/ekonomi/resim/axeko013.jpg" align="right" vspace="10"> Pele formasıyla uğur yapıyor

Twigy`nin sahibi Sinan Öncel, `Perakende Günleri` kapsamında düzenlenen açık artırmadan aldığı Pele formasıyla uğur yapıyor. Formayı çerçeveleterek ofisine asan Öncel, önemli derbi maçlarına da bu formayı giyerek gidiyor. Formanın uğuruna inandığını söyleyen Öncel şunları söyledi:
Bu formayla gittiğim maçlarda Fenerbahçe hep kazanıyor. Çocukluğumda futbol oynarken hep bir arkadaşım Pele olurdu. Pele bir efsaneydi benim için. Böyle bir efsanenin formasına sahip olmak da aynı derecede önemli. Şimdi bu formayla önemli derbilere gidiyorum. Formayı gören benimle fotoğraf çektiriyor.

Yılda 2 milyon çift terlik satıyor

Yılda 2 milyon çift terlik sattıklarını belirten Öncel, cirolarının da 25 milyon YTL olduğunu kaydetti. Twigy`nin mağaza odaklı bir firma olmadığını anlatan Öncel, nedenini şöyle anlattı:
2 yıldır perakende sektöründeyiz. Mağazacılığı, reklam panoları kiralamaktan daha ekonomik olduğu için tercih ediyoruz. Açık hava reklam fiyatları inanılmaz derecede arttı. Koyduğumuz panonun aylık bedelinin yarısına bir mağaza kiralama denk gelmeye başladı. Biz de reklam panosu kiralayacağımıza dükkan tutmaya karar verdik. Bu şekilde 13 mağazaya ulaştık. Bu yıl 25`e çıkarmayı planlıyoruz.

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.020 TL        
BORSA
999 TL        
DOLAR
996 TL        
EURO
1.002 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.