Türkiye tanıtıma 120 milyon dolar harcayacak

31.07.2007 - 10:08 | Son Güncelleme : 31.07.2007 - 10:08

Turizm ve Kültür Bakanı Atilla Koç, tanıtım ve pazarlama çalışmalarında, turizm açısından hızla büyüyen Doğu Asya, Pasifik Bölgesi ve özellikle Çin ile Hindistan`a özel önem verdiklerini söyledi. Koç, Ortadoğu ülkeleri, İran, Orta Asya Türk cumhuriyetlerine de yönelik özel tanıtım kampanyaları düzenleyerek bu bölgelerde pazar payını artırmayı amaçladıklarını açıkladı.
Koç, tanıtım ve pazarlama stratejileri ve turizm faaliyetlerine ilişkin bir basın toplantısı düzenledi. Toplantıda konuşan Koç, Türkiye`nin uluslararası platformda markalaşması hedefiyle yeni tanıtım stratejileri uyguladıklarını belirtti.
Koç, bu yıl 73 ülkede yürütülen reklam ve tanıtımların bütçesinin, geçen yıla oranla yüzde 60 artırılarak 120 milyon dolara yükseltildiğini açıkladı. Bakan Koç, yurtdışında yürütülen tanıtım kampanyalarında, Türkiye`nin güçlü yanlarının büyüleyici turizm çeşitliliğiyle verileceği bir strateji izlediklerini anlattı.
Kültür turizmi, şehir turizmi, kongre, sağlık-termal, golf turizmi ve sportif aktivitelerin ön plana çıkarılacağını vurgulayan Koç, bu ögelere vurgu yapılırken Türkiye`de yılın 12 ayında her türlü aktivitenin yapılabileceği üzerinde durulacağını belirtti.
Bakan Atilla Koç, 2007 yılı reklam faaliyetlerine ocakta başlanıldığını anımsatarak, reklam, İnfo Tur, Road Show ve ağırlama faaliyetlerine de ağırlık verdiklerini sözlerine ekledi.
Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.000 TL        
BORSA
1.002 TL        
DOLAR
1.002 TL        
EURO
1.002 TL        
ALTIN
 

bigpara

Copyright © 2018 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.