2004`te kimler kükreyecek?

03.07.2003 - 09:14 | Son Güncelleme : 03.07.2003 - 09:14

Türkiye temsilciliğini Milliyet gazetesinin yaptığı Cannes Lions Uluslararası Reklam Festivali`nde Türkiye`yi temsil edecek çalışmaların belirlenmesi için hazırlıklar başladı

Türkiye temsilciliğini Milliyet gazetesinin yaptığı Cannes Lions Uluslararası Reklam Festivali`nde 2004`te Türkiye`yi temsil edecek çalışmaların belirlenmesi için ajanslar yakında seçim yapmaya başlayacak. 2003 Haziran`ında düzenlenen yarışmada Türkiye`den ilk defa iki eser ödül aldı: Açıkhava banka kategorisinde İş Bankası ilanıyla Rafineri ajansı Gümüş Aslan kazandı. Basın İlanları yarışmasında da Volkswagen ilanıyla Medina Turgul DDB ajansı Bronz Aslan`a layık görüldü.
Milliyet ve Simge Reklam Grup Başkanı Viki Habif, Milliyet`in festivalin Türkiye temsilciliğini alma amacını Türk reklam sektörünü uluslararası platformda daha tanınır hale getirmek ve basın ilanlarına gösterilen özeni artırmak olarak açıklıyor. Bu amaçla Türkiye`de ilk örnek olan Milliyet Basın İlanları Yarışması düzenlendi. Cannes`da Bronz Aslan alan Volkswagen ilanı da bu yarışmayı kazanmış ve festivale Milliyet tarafından gönderilmişti.
Milliyet bu temsilcilik çerçevesinde; Eylül 2002`de kendi binasında açtığı üç günlük sergide, festivalde o yıl ödül alan çalışmaların Türk reklamcılarla buluşmasını sağladı. Ayrıca Cannes Lions Genç Yaratıcılar Yarışması Türkiye`nin ana sponsorluğunu sürdürdü ve kazanan ekipleri Cannes`da misafir etti.
Gazete bu sene festivalin 50`nci yıl kutlamaları çerçevesinde başlatılan Cannes Lions Akademisi`ne bir genç yaratıcıyı götürdü. Aydın Doğan Vakfı Genç İletişimciler Yarışması`nda Türkiye Formula 1`e Hazır adlı çalışması ile ödül alan Hakan Fıçıcı, dünyanın en önemli reklam ajanslarından gelen profesyonellerin ders verdiği bu akademide öğrenim hakkı kazandı.
Habif, Cannes Lions 2003`te finale kalan ve ödül alan çalışmaların gelecekle ilgili beklentileri yükselttiği inancında. Bu yılki yarışmanın Türk reklamcılığı açısından bir dönüm noktası olduğunu belirten Habif, Biz üzerimize düşeni her sene yapacağız. Genç yaratıcıları desteklemeye ve Milliyet Basın İlanları Yarışması kazananlarını Cannes`a götürme gibi uygulamalara devam edeceğiz dedi.

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.007 TL        
BORSA
995 TL        
DOLAR
1.002 TL        
EURO
999 TL        
ALTIN
 

bigpara

Copyright © 2018 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.