`Sigorta müşterisinin ihtiyaçları çeşitlenecek`

07.04.2014 - 10:22 | Son Güncelleme :

Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, satın alma gücünün yükselmesiyle müşteri ihtiyaçlarının da çeşitleneceğini söyledi

<ımg hspace="10" vspace="5" align="right" src="http://i.bigpara.com/i/55big/levent-sonmez225.jpg">Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, satın alma gücünün yükselmesiyle müşteri ihtiyaçlarının da çeşitleneceğini söyledi. Sönmez, sigortacıların bu nedenle yeni ürün çalışmalarını hız kesmeden sürdürdüğünü belirtti.

Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Levent Sönmez, son yıllarda sigorta sektöründe sürdürülebilir üstünlük sağlayabilmek için şirketlerin fark yaratacak stratejiler belirleyerek geleceklerine yön vermelerinin bir zorunluluk olduğunu söyledi. aksam.com.tr haberine göre; Sönmez “Rekabet üstünlüğünü sürdürebilmek isteyen tüm oyuncular sektördeki yeni ürün çalışmalarına hız kesmeden devam etmektedir” diyen Sönmez, ülkemizde sigortalılık oranının henüz istenilen düzeyde olmadığına da dikkat çekti. “Öncelikle bireylerdeki sigorta bilincinin artması ve ekonomik gelişme sonucu satın alma gücünün yükselmesiyle sigortalılık oranının da artacağı ve müşteri ihtiyaçlarının çeşitleneceği düşünülmektedir. Burada önemli olan bireylerin bir sigorta ürünü satın alırken, bütçe kriterinden önce ürün hakkında detaylı bilgi edinmeleri ve satın alacakları ürünün sigortacıya devretmek istedikleri tüm riskleri kapsayıp, kapsamadığını iyi öğrenmeleridir” şeklinde konuşan Sönmez, sigorta sektörü gibi tüm ürün ve hizmetlerin birbirine benzer olduğu sektörlerde fark yaratmanın, artan rekabet koşullarında öne çıkmak için en önemli koşullardan biri olduğunu vurguladı.

CANLI BORSA İZLEMEK İÇİN TIKLAYIN...


Kobi ürünleri önem kazanacak

Yapısal reformlar ve yeni finansal politikalarla ülkemizin çok hızlı bir büyüme gerçekleştirdiğine değinen Sönmez, “Bununla birlikte ekonomimiz için en büyük risklerin başında cari açık ve aşırı kredi kullanımı gelmektedir. Bu noktada ekonominin büyümesinde kilit rol oynayan KOBİ’lerin hızla gelişip uluslararası rakipleriyle rekabet edebilir hale gelmesi büyük önem arz etmektedir. KOBİ’lerin büyümesiyle ve istihdamın da artmasıyla, pastadan herkesin yararlanması mümkün olacaktır. Bu nedenle gelecekte şirketlerin, KOBİ’lere yönelik ürünlere ve sorumluluk sigortalarına yöneleceği düşünülmektedir. Ayrıca, kasko sigortalarında da değişen yasal mevzuat sonrası yeni ürün geliştirme çalışmalarının bu yıl daha da hız kazanacağı açıktır” şeklinde konuştu.
Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.799 Değişim: 0,84% Hacim : 21.874 Mio.TL Son veri saati : 11:00
Düşük 9.751 26.04.2024 Yüksek 9.801
Açılış: 9.763
32,5870 Değişim: 0,31%
Düşük 32,4536 26.04.2024 Yüksek 32,6033
Açılış: 32,4865
35,0349 Değişim: 0,18%
Düşük 34,8267 26.04.2024 Yüksek 35,0475
Açılış: 34,9718
2.458,87 Değişim: 0,93%
Düşük 2.430,39 26.04.2024 Yüksek 2.459,89
Açılış: 2.436,22
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.