The Marmara bölgesel güç olacak!

11.07.2008 - 15:06 | Son Güncelleme :

Gürsel Ailesi’ne ait The Marmara Hotels & Residences Genel Koordinatörü Serdar Alp Turan, "Biri New York’ta olmak üzere halen 10 otelle 2008 yılında 100 milyon Euro ciroyu hedefliyoruz. Önümüzdeki 10 yıl içinde 40 otele çıkmayı hedefliyoruz. Bunun yatırım büyüklüğü 1.5 milyar dolara ulaşabilir. Böylece The Marmara, bölgesel güç olabilir" dedi.

KİSKA İnşaat’la bilinen Gürsel Ailesi’ne (Oğuz Gürsel) ait The Marmara Hotels & Residences, biri New York’ta bulunan 10 otelleriyle 2008 yılında 100 milyon Euro ciroyu hedefliyor. Hedeflerini ’uluslararası alanda tanınan bir Türk otel zinciri markası olmak’ diye vurgulayan The Marmara Hotels & Residences Genel Koordinatörü Serdar Alp Turan, "10 yıl içinde 40 otele çıkmayı planlıyoruz. Bunun yatırım büyüklüğü 1.5 milyar dolara ulaşabilir. Böylece The Marmara, bölgesel güç olabilir. Avrupa tarzını Türk misafirperverliği ile birleştiriyoruz" dedi. Grubun Taksim, Pera, Bodrum, Antalya, Şişli ve Manhattan’da 6 otel ile Pendik, Suadiye ve Çamlıca’da 3 Rezidans ve Esma Sultan olmak üzere 10 tesisi bulunuyor.

Dünyaya yayılıyor

Serdar Alp Turan, grubun resort otelcilik gibi bir önceliğinin bulunmadığını, ana stratejiyi şehir otelciliği olarak belirlediklerini belirterek şunları söyledi: "The Marmara Grubu otel sayısındaki artışı, satın almanın yanısıra kiralama, isim hakkı verme ve mülk sahibi adına işletmeyle gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Bu doğrultuda ABD-New York’ta, Avrupa metropollerinde ve Türk işadamlarının sıklıkla gidip geldiği Sofya, Bakü, Bükreş, St. Petersburg gibi şehirlerde oteller açmak istiyoruz. Türkiye’de ise ekonomisi canlanmaya başlayan Anadolu şehirleri ve turizm potansiyeli olan şehirler yatırım potansiyeli açısından değerlendiriliyor."

Şişli eylülde açılıyor

The Marmara Hotels & Residences stratejik rotasındaki ilk yeni otelini eylül ayında açacak. Turan, 2008 yılı başında satın aldıkları Conti Otel’in, renovasyon çalışmalarının ardından The Marmara Şişli adıyla hizmete gireceğini söyledi. The Marmara Şişli’yle birlikte grubun İstanbul’daki otel sayısı 3’e çıkmış olacak. Merkezi lokasyonu ile işadamlarının nabzını tutacak olan The Marmara Şişli’nin tasarım ve konseptindeki sürprizleriyle herkesi şaşırtmaya aday bir otel olduğunu belirten Turan, 107 odalı otelin iş ve özel seyahatler için benzersiz bir seçenek olarak konumlandırılacağını ifade etti. Turan, grubun İstanbul’da büyük bir otel daha açmayı ve İstanbul’da oda kapasitesi olarak lider olmayı hedeflediğini söyledi.

3-4 yıldız için ayrı marka geliyor

THE Marmara Grubu’nun bundan sonraki dönemde iki farklı marka altında faaliyetlerini yürüteceğinin belirten Serdar Alp Turan, 5 yıldızlı otellerinin The Marmara ismiyle, 3 ve 4 yıldızlı açılması planlanan yeni otellerinin ise başka bir alt marka ile faaliyet göstereceğini kaydetti.

60 Türk hamile Manhattan’da kaldı ikinci otel geliyor

THE Marmara Hotels & Residences Genel Koordinatörü Serdar Alp Turan, The Marmara Manhattan’da 2007 yılında 60 Türk kadının doğum için ortalama 2.5 ay konakladığını belirterek, bu otelde oda fiyatlarının 250-400 dolar arasında değiştiğini söyledi. ABD’de ayrıca New York’ta bir otel açma konusunda yatırım kararlılıkları bulunduğunu, bu konuda yer arayışlarının devam ettiğini söyledi.

Aile üyelerinden bağımsız yönetim modeline geçildi

SERDAR Alp Turan, The Marmara Grubu’nun bugüne kadar Oğuz Gürsel’in başkanlığında bir aile şirketi olarak yönetildiğine dikkat çekerek, 2003 yılında alınan stratejik bir kararla kurumsallaşma yönünde önemli adımlar attığını belirtti. Profesyonel bir danışmanın rehberliğinde yapılan çalışmalar sonucunda bağımsız bir yönetim kurulu oluşturulduğunu anlatan Turan, yönetim kurulunda iş dünyasından iki profesyonel yönetici, aileyi temsilen Bike Gürsel ile kendisinin yer aldığını belirtti. Turan, bu yapıyla grubun büyümeye yönelik stratejik kararlarının hızlı bir şekilde alınmasını amaçladıklarını söyledi. Turan, aileden Ardıç Gürsel ile Kağan Gürsel’in de yönetim kurulunun gündemindeki projeleri hayata geçireceğini vurguladı.

Personel ’Kişiye özel uşaklık’ dersi de alıyor

Serdar Alp Turan, The Marmara Grubu’nda dönemsel olanlarla birlikte personel sayısının 1000 kişiye kadar çıktığını bildirdi.

Turan, personelin yüzde 25’inin üniversite mezunu, yüzde 80’inin erkek olduğunu ifade etti.

Turan, 200 personele hizmet kalitesinde mükemmellik başlığı altında ’butler’ (kişiye özel uşaklık) eğitimi verildiğini vurguladı.

İstanbul’a 34 yeni otel geliyor

SERDAR Alp Turan, İstanbul’un Avrupa yakasında 18, Anadolu yakasında da 16 otel yatırımının sürdüğünü söyledi. Turan, "Doğru yerler seçildiği, nitelikli olduğu sürece, İstanbul’un yeni otellere ihtiyacı var" dedi.

(HÜRRİYET)


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
  • KREDİ
115.882 Değişim: -0,54% Hacim : 6.217 Mio.TL Son veri saati : 18:10
Düşük 115.457 19.02.2018 Yüksek 117.522
Açılış: 117.075
3,7590 Değişim: 0,02%
Düşük 3,7552 20.02.2018 Yüksek 3,7597
Açılış: 3,75815
4,6656 Değişim: 0,02%
Düşük 4,6603 20.02.2018 Yüksek 4,6663
Açılış: 4,66455
162,71 Değişim: 0,02%
Düşük 162,56 20.02.2018 Yüksek 162,74
Açılış: 162,67
TL
Ay
%

bigpara

Copyright © 2018 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.