KAP ***KTSVK*** KT SUKUK VARLIK KİRALAMA A.Ş.( Genel Kurul Bildirimi
***KTSVK*** KT SUKUK VARLIK KİRALAMA A.Ş.( Genel Kurul Bildirimi )
İlgili Şirketler []
İlgili Fonlar []
Türkçe
Genel Kurul İşlemlerine İlişkin Bildirim
Yapılan Açıklama Güncelleme mi?
Hayır (No)
Yapılan Açıklama Düzeltme mi?
Hayır (No)
Konuya İlişkin Daha Önce Yapılan Açıklamanın Tarihi
-
Yapılan Açıklama Ertelenmiş Bir Açıklama mı?
Hayır (No)
Bildirim İçeriği
Karar Tarihi
06/03/2018
Genel Kurul Toplantı Türü
Olağan (Annual)
Olağan Genel Kurul Toplantısı ise Ait Olduğu Hesap Dönemi
01.01.2017 - 31.12.2017
Tarih
27/03/2018
Saati
15:30
Adresi
Büyükdere Cad. N 129/1 Kat: 3 Esentepe-Şişli / İstanbul
Gündem
2017 Yılı Olağan Genel Kurul Toplantı Tarihinin ve Toplantı Gündeminin Tespiti
Alınan Kararlar / Görüşülen Konular
Şirketimizin 2017 yılı Olağan Genel Kurulu Toplantısı'nın 27/03/2018 tarihinde saat 15:30' da aşağıdaki gündemi görüşmek üzere şirket genel merkezinde yapılmasına ve bu konuda gerekli tüm belge ve hazırlıkların yerine getirilmesine karar verilmiştir.
Genel Kurul Tescil Tarihi
-
Açıklamalar
2017 YILI OLAĞAN GENEL KURUL TOPLANTISI GÜNDEMİ
Açılış ve Toplantı Başkanlığı' nın seçilmesi. Genel Kurul Toplantı tutanağının imzalanması hususunda Toplantı Başkanlığı'na yetki verilmesi. Yönetim Kurulu faaliyet raporunun okunması, müzakeresi ve onaylanması. Yönetim Kurulu üyelerinin 2017 yılı çalışmalarından dolayı ayrı ayrı ibra edilmesi Yönetim Kurulu üyelerinin ücret ve huzur haklarının belirlenmesi 2017 yılına ait mali tabloların, Bağımsız Denetim Raporunun okunması, görüşülmesi ve onaylanması Bağımsız dış denetçi seçimi hususunun görüşülmesi. 2017 yılı karının dağıtılması hususunda Yönetim Kurulu önerisinin görüşülmesi ve karara bağlanması Yönetim Kurulunca TTK 199 ve devamı maddeleri uyarınca hazırlanan Bağlılık Raporunun okunması, müzakeresi ve onaylanması. T.T.K 395 ve 396. maddeleri uyarınca Yönetim Kurulu üyelerine yetki verilmesi.. Dilek ve temennilerin sunulması.
http://www.kap.org.tr/tr/Bildirim/666194
BIST
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN