Yataş Grup ilk çeyrekte net karını yüzde 66 arttırdı

11.05.2018 - 14:39
Yataş Grup ilk çeyrekte net karını yüzde 66 arttırdı

Enza Home ve Yataş Bedding markaları ile son yıllarda büyük bir başarıya imza atan Yataş Grup, 2018’in ilk çeyreğini 11 Milyon TL’lik net kar ile %66 artırarak kapattı. 2017’nin aynı dönemine göre satış rakamlarında yüzde %31,2 büyüme gösteren Yataş Grup’un açıkladığı net satış rakamı ise 199,2 milyon TL oldu.

2012-2017 yıllarında sürdürdüğü marka dönüşüm ve yapılandırma çalışmalarında büyük başarı elde ederek, mobilya sektöründe rekor büyümeye imza atan Yataş Grup, 2017 yılını yüzde 58,4 büyüme ile kapattı. Bu büyümesini 2018 yılının ilk 3 ayında da sürdüren Yataş Grup, 2018’in ilk çeyreğinde 199,2 milyon TL net satış rakamına ulaşarak geçen yılın aynı dönemine göre net satış gelirini %31,2 yükseltti. Şirket aynı dönemde 26 milyon TL FAVÖK elde ederek geçen seneye göre %58,5 daha fazla FAVÖK elde etti. 2018 ilk çeyrek net kar rakamı ise 11 milyon TL olan Yataş Grup geçen seneye göre net kar rakamını da %66 arttırdı.

“2018’DE SÜRPRİZ GELİŞMELER İÇERİSİNDE OLACAĞIZ”

42. yılını kutlayan Yataş Grup’un bu yıl itibari ile ikinci 5 yıllık süreci başlattığını ve hedeflerinin bir dünya markası olmak olduğunu söyleyen Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın ilk çeyrek sonuçlarını değerlendirdi.

“Yataş olarak gerek yurtiçi gerek yurtdışında gösterdiğimiz başarılarla global bir marka olma yolunda emin adımlarla ilerliyoruz. 2018’in ilk çeyreğini %66 büyümeyle kapatarak, hızlı büyümemizi sürdürdük. 2018’e çok umutlu ve azimli başladık. Bu hızlı başlangıcın ilk meyvelerini de alıyoruz. Turquality’nin de desteğiyle bu sene hem Yataş Bedding hem de Enza Home için Uzakdoğu pazarları da dahil tüm dünya pazarlarında daha aktif ve sürpriz gelişmeler içerisinde olacağız. 2018 Yataş Grup’un yılı olacak ve ilk çeyreğinde gösterdiğimiz bu başarı bir anlamda ileride yapacaklarımızın da teminatı… Tüm Yataş ailesine, iş ortaklarımıza ve bize olan güvenleriyle bizi yücelten müşterilerimize teşekkürü borç bilirim.”

YATAŞ GRUP 2018’DE ATAĞA KALKIYOR

2017 yılında tüm büyüme hedeflerini gerçekleştiren Yataş Grup, inşaat, makine ve mağazacılık operasyonlarına 50 milyon TL’nin üzerinde yatırım yaptı. 2018 yılı için de mağazacılık yatırımlarını ve istihdama katkısını artıran Yataş, hâlihazırda 49 ülkeye ihracat yapıyor ve 2018 yılında 110’u yurtiçinde 48’i ise yurtdışında olmak üzere toplam 158 yeni mağaza açmayı planlıyor. Ayrıca Yataş, Kasım ayında yeni satın aldığı Divan Home ve Divan Yatak markalarının lansmanını yapmaya hazırlanıyor.


Etiketler

  • ilk çeyrek
  • Yataş Grup
  • Nuri Öztaşkın
Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
  • KREDİ
101.892 Değişim: -1,39% Hacim : 7.196 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 101.420 23.05.2018 Yüksek 103.490
Açılış: 102.806
4,6229 Değişim: -0,99%
Düşük 4,5549 23.05.2018 Yüksek 4,9271
Açılış: 4,66925
5,4032 Değişim: -1,78%
Düşük 5,3327 23.05.2018 Yüksek 5,7694
Açılış: 5,50095
191,96 Değişim: -1,00%
Düşük 189,29 23.05.2018 Yüksek 204,90
Açılış: 193,90
TL
Ay
%

bigpara

Copyright © 2018 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.