KOBİ`lere en büyük destek markobi`den

20.02.2014 - 10:07 | Son Güncelleme :

Markobi, rekabet ortamında kobileri başarıya taşırken aynı zamanda farklılaştırıyor

<ımg hspace="10" vspace="5" align="right" src="http://i.bigpara.com/i/55big/ofis2.jpg">Şirket ölçeklerine bakıldığında yüzde 90`ı kobilerden oluşan ülkemizde, rekabette farklılaşmak için ‘kurumsallaşma’ ve ‘markalaşma’ kavramları ön plana çıkıyor. Bu yolda danışmanlık hizmeti sunan Markobi, rekabet ortamında kobileri başarıya taşırken aynı zamanda farklılaştırıyor.

Çoğu aile şirketi olan kobilerin kurumsal bir yapıya sahip olması ve markalaşması artık mümkün. Kobilerin kurumsal kimliklerini oluşturup doğru stratejiyle büyümelerini ve marka olarak bilinmelerini sağlamak amacıyla kurulan Markobi geçtiğimiz ay hizmet vermeye başladı.

Marka ve strateji danışmanı Hakan Bayülgen, üst düzey banka yöneticiliği deneyimi ile Selim Demirpençe ve uluslararası portföy yönetimi tecrübesi ile Emre Aslanoba önderliğinde kurulan firma, Türkiye`deki rekabet anlayışının değişeceğini savunuyor.

Yeni kurulan firmanın şimdiden oldukça rağbet gördüğünü dile getiren Markobi Kurucu Ortağı Hakan Bayülgen Çağımızdaki bilinçli tüketim anlayışı, özellikle Kobiler gibi müşteriye hızlı geri dönen ve interaktivite sağlayan firma yapılarının ön plana çıkmasında etkili oldu. Kobilerin, yüzde 90 gibi büyük bir çoğunluğu oluşturduğu ülkemizde, rekabet ortamının içinde yerlerini korumak ve paylarını büyütmek de bir hayli güç bir durum. Bu sebepli kurduğumuz Markobi, kobilerin elzem ihtiyaçları olan ‘Markalaşma’ ve ‘Kurumsallaşma’ konularında firmaya destek veriyor. Marka yönetimi yapan firmamız, müşterinin ihtiyacına göre, üçüncü partiler konusunda da destek vermektedir. Firmaya en büyük katkıyı sağlayacak ajanslar, tedarikçiler, araştırma şirketleri vb. gibi konularda da desteklerimiz hizmet kapsamımızda yer alıyor.  dedi.

KOBİ HABERLERİNİ OKUMAK İÇİN TIKLAYIN...

Müşteri İle İş Ortağı Anlayışı

Klasik danışmanlık anlayışının dışında müşterilerine bir ‘iş ortağı’ bakışı ile yaklaşan Markobi, kobilerin endüstrilerine, özelliklerine, ihtiyaç ve isteklerine göre farklı ürünler sunmayı amaçlıyor.

Hazırlamış olduğu paketler ile hızlı, yalın ve ulaşılabilir çözümler üreten firma, markalaşma sürecinde ihtiyaçların belirlenmesi, çözümlerin planlanması, doğru partnerlerin seçimi, uygulama aşamalarında hizmet sağladığı şirketlerin bir departmanı gibi çalışmayı ilke ediniyor. Oluşturmuş olduğu ajans ve freelancer havuzundan müşterileri adına gerekli hizmeti gerektiği kadar kullanan bu yeni sistem, kobilerin kurumsallaşma ve markalaşma adına girdikleri bu süreçte en ekonomik hizmeti almalarını amaçlıyor.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.000 TL        
BORSA
1.001 TL        
DOLAR
1.000 TL        
EURO
1.003 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.