08.02.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :
SABAH PAZARLAMA: Bu yil 157inci yilini kutlayan SabahPazarlama, hedeflerini buyuttu ve 2000`i `atilim yili` olarak ilan etti. Bircok yeni projeyi bu yil hayata gecirmeyi planlayan Sabah Pazarlam`nin sadece otomobil satisindan 100-150 milyon dolarlik ciro elde etmesi bekleniyor. Sabah Pazarlama Genel Muduru Hayati Tiryaki degisen ekonomik kosullarin sirketi olumlu etkileyecegini belirtiyor. Piyasanin degisen sartlarina ayak uydurmak zorunda olduklarini da belirten Tiryaki, bu amacla sirketin sermayesini 250 milyar liradan 5 trilyon liraya cikardiklarini ifade ediyor. Peki sirketin 2000 yili projeleri arasinda neler bulunuyor? Tiryaki, soze otomobil satisinda hedefledikleri rakamlarla basliyor. Sabah Pazarlama 2000 yilinda 10 bin adedin uzerinde otomobil satmayi hedefliyor. Sirket Renault, Lada, Suzuki ve Mazda marka otomobilleri uygun odeme kosullariyla tuketiciye sunuyor. Bu donemde atilan oneml ibir adim Tofas`la yapilan prensip anlasmasi oldu. Sabah Pazarlama`nin satisini yaptigi otomobil markalari arasina Tofas marka otomobiller de katildi. Bir baska gelisme ise lada otomobilleri ile yapilan bir anlasma. Lada ile yapilan ozel bir anlasma sonucunda Lada marka otomobillerin satisini bundan boyle sadece Sabah Pazarlama gerceklestirecek. Sabah Pazarlama`nin 2000 yilinda uzerine egilecegi faaliyetlerden biri `ikinci el otomobil pazari` olacak. bu alanda buyuk bosluk oldugunu gorduklerini ifade eden Tiryaki, `bugune kadar turkiye`de yapilan kampanyalari ve yurtdisinda yapilanlari inceliyoruz. yakin bir zamanda ikinci el otomobil pazarinda farkli bir yaklasik ile yerimizi alacagiz` diyor. Onumuzdeki iki aylik donemde devreye girecek olan projelerden bir digeri de 200 konutluk bir projenin satisi. Hayati Tiryaki proje hakkinda su bilgileri veriyor: `Bu projede 10 yila kadar vadel ikonut kredilerini cok uygun kosullarda musterilerine sunacagiz.` Piyasada artik `en iyi ve en hizli` hizmet verenlerin tercih edildigini ifade eden Tiryaki sozlerini soyle surduruyor: `Degisen pazar kosullari paralelilnde Sabah Pazarlama da kendini yeniledi. Rekabet gucumuzu artirmak icin bir takim onlemler aldik. Ve ilk olarak yilbasinda yaptigimiz Macintosh kampanyasiyla bu tedbirleri devreye koyduk. En onemli ve tuketiciyi rahatlatan yeniligimiz prosedurun azaltilmasi oldu. Artik tuketicilerden senet almiyoruz. Belli kosullari yerine getiren musterilerden kefil de istemiyoruz. Tuketiciden kredili bir istek geldiyse bir gun icinde onayi yerine getiriyoruz.` Istanbul, Ankara, Izmir ve Adana`da tuketiciye hizmet verdiklerini ifade eden Tiryaki bunun onemli bir avantaj oldugunu belirtmeden gecemiyor. Acaba kriz donemlerinde sirket nasil bir pazarlama politikasi izledi? Tiryaki bu konuda sunlari soyluyor: `Kriz donemlerinde Sabah Pazarlama sundugu satis kosullariyla, vatandasin alim gucune daha cok hitap ediyordu. Bu nedenle sirket kriz donemlerinden olumsuz etkilenmedi. Piyasalara olumlu bir hava hakim. Paranin gidecegi alanlardan biri gayrimenkul. Sabah Pazarlama olarak iki kampanya yurutuyoruz. Ikisine de ilgi beklenenin uzerinde.` 15 yilda 250 bin musteriye ulastiklarini ifade eden Tiryaki, buradan yola cikarak musterilerin ozel bir kartla Sabah pazarlama uyesi yapilmasi yolunda adimlar atildigini soyluyor. bu konuda Etibank ile calisma yurutuluyor. Isbirligi cercevesinde sirket musterilerine Sabah pazarlama logolu kredi karti gonderilecek. Kart sahibi musteriler Sabah Pazarlama`dan alisveris yaptiklari takdirde odeme kolayligindan cesitli odullere kadar kartin sundugu pek cok avantajdan yararlanma imkanina sahip olacaklar. (PARA)

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
996 TL        
BORSA
1.000 TL        
DOLAR
1.001 TL        
EURO
1.000 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.