AOL ve Time Warner ayrılabilir

08.02.2008 - 10:05 | Son Güncelleme :

2001 yılında internet şirketi AOL’nin, medya şirketi Time Warner’ı 163 milyar dolara satın almasının ardından beklenen sinerjinin oluşmaması ve reklam gelirlerinin istenilen seviyeye ulaşmaması nedeniyle iki şirketin yollarını tekrar ayırması gündeme geldi.

Dördüncü çeyrekte 620 milyon dolar reklam geliri elde eden şirket, kuruluşundan bugüne kadar en düşük reklam gelirini ele etmiş oldu. Öte yandan Microsoft’un, Yahoo’ya yaptığı teklifin ardından piyasadaki rekabetin daha da artacağı beklentisi AOL ve Time Warner’in yollarını tekrar ayırma kararı almalarında etkili olduğu yorumları da yapılıyor. Time Warner’ın yeni CEO’su Jeff Bewkes vizyonu ile ilgili yaptığı açıklamalarda AOL’nin internet hizmetleri ve reklam işleri ile ilgili yolarının ayrılacağı bilgisini verdi.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.005 TL        
BORSA
1.001 TL        
DOLAR
1.000 TL        
EURO
1.001 TL        
ALTIN
 

bigpara

Copyright © 2018 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.