Nortel Networks`den Müşteri Sadakati

05.12.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :

Şirketlerin günümüzün değişken e - iş ortamında başarılı olmasına yardımcı olmak isteyen Nortel Networks, müşterilerine yeni bir iş ölçme sistemi sunuyor. Sistem, müşteri ilişkilerinin daha etkin yönetimi sonucunda, maksimum karın sağlanmasını hedefliyor. Nortel Networks, yıllık e - iş Yöneticileri zirvesinin ikincisinde, şirketlerin yeni ilişki Dönüşü ölçüm Sistemi (Return On Relationship - ROR) ile daha düşük maliyetle, müşteriye daha yüksek değerin nasıl sağlanacağını açıkladı. Nortel`in yeni sistemi; şirketlerin stratejilerini faaliyetleri ile ilişkilendirmesine, müşteri ile her alışverişin etkisinin ölçülmesine ve performansın geliştirilmesine olanak tanıyor. Gartner Group verilerine göre, herhangi bir şirket yeni müşteri elde etmek için, elindeki müşteriyi tutmak için harcadığının 10 katını harcıyor. USA Today tarafından yapılan başka bir araştırma ise, şirketlerin üst düzey yöneticilerini kaygılandıran en önemli sorunun müşteri sadakatini güvence altına almak olduğunu gösteriyor. Nortel Networks`ün ilişki Dö nüşü ölçüm Sistemi, şirketler ile müşterileri arasında kalıcı ilişkiler kurulmasında etkili olmayı hedefliyor. Bu, müşteri sadakatinin dolar cinsinden değerini artırırken, işin tekrarlanmasını ve referans işe dönüşmesini sağlayarak, yatırılan sermayenin geri dönüşü şeklinde ortaya çıkıyor. (FİNANSAL FORUM)



Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.916 Değişim: 2,05% Hacim : 115.166 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.751 26.04.2024 Yüksek 9.956
Açılış: 9.763
32,4375 Değişim: -0,15%
Düşük 32,3695 26.04.2024 Yüksek 32,6033
Açılış: 32,4865
34,7411 Değişim: -0,66%
Düşük 34,6704 26.04.2024 Yüksek 35,0770
Açılış: 34,9718
2.441,87 Değişim: 0,23%
Düşük 2.430,39 26.04.2024 Yüksek 2.465,28
Açılış: 2.436,22
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.