Kredi kartlarına şık ambalaj

21.11.2001 - 10:14 | Son Güncelleme :

Kredi kartı pazarından daha fazla pay almak isteyen bankalar büyük bir rekabet içinde yarışıyor. Bankalar, bebek bakımı ve tıbbi yardımdan cep telefonu faturalarında yüzde 10`a ulaşan indirimlere, bedava uçak biletinden ve internet aboneliğine kadar çeşitli olanakları ve ödülleri içeren kredi kartlarını müşterilerinin hizmetine sunuyor. Toplam 3.5 milyona varan kart sahibi sayısı ile pazar liderliğini sürdüren Yapı Kredi Bankası, değişik özelliklerdeki kredi kartlarıyla hizmet veriyor. Taksitcard ile müşterilerine ülke çapında 15 bin alışveriş noktasında 2 aydan 12 aya kadar vadelerde alışveriş yapma olanağı sağlayan banka, Turkcell CoBranded Kredi Kartı ile de Turkcell abonelerine özel avantajlar sağlıyor.
Garanti Bankası Kurumsal İletişim Müdürü Aslı Germen`in verdiği bilgiye göre, bankanın, yurtiçi ve yurtdışında zengin hizmetlerle donatılmış çeşitli kredi kartı var. Kart kullanıcıları bankalarına bir telefonla ulaşarak, seyahat yardım hizmeti kapsamında bebek bakımı, tıbbi ve teknik yardımı alabiliyor veya kültür sanat hizmeti kapsamında dilediği etkinlik için rezervasyon yaptırabiliyor.

Alışveriş yap, bağış kazan
Finansbank da klasik kredi kartlarının yanı sıra ortak markalı kredi kartlarıyla müşterilerine yeni olanaklar getiriyor. Finansbank yetkilileri, bankanın şu an 450 bin adet olan kredi kartı sayısını, yıl sonunda 600 bine çıkarmayı hedeflediklerini çbelirttiler. Akbank da, Türkiye`de yalnızca kendilerinin çıkardığı American Express kart sahiplerine, tüm dünyada bin 800`ü aşkın American Express seyahat ofisinden hizmet alma ayrıcalığı ve taksit sistemi yanında 75 bin250 bin dolar arasında seyahat kaza sigortası, 750-10 bin dolar arasında alışveriş sigortası, 5-50 milyar lira arasında ferdi kaza sigortası teminatı sunuyor. İktisat Bankası ise, kredi kartları yelpazesindeki Premium Card, Mektepi Sultani ve Net Card ile müşterilerine internet, telefon, Wap ve Palm ile bankacılık işlemleri, yüzde 60`lara varan indirimli alışveriş fırsatı sağlıyor.

Günde 1.7 milyon kart
Bankalararası Kart Merkezi Genel Müdürü Uğur Güvenç, kredi kartında promosyon uygulamalarının birçok ülkede de örnekleri bulunduğuna işaret ederek, Bankalar pazarlamada bu uygulamanın faydasını çok görüyorlar. Müşteride kart kullanımı açısından bağlılık yaratmak için güzel bir yöntem. Müşteriye de cazip gelen bir uygulama dedi. Kredi kartının modern bir ödeme aracı olduğunu vurgulayan Güvenç, Türkiye`de günlük ortalama kart kullanımının 1 milyon 600-700 bin adet seviyesinde devam ettiğini belirtti. Güvenç, Şu anda Türkiye`de 13 milyon kredi kartı var. Ancak, mudilerin birden fazla kart taşıdığını düşündüğümüzde ortalama kullanıcı sayısı 5 - 6 milyon. Gerek kart adedi, gerekse ciro açısından çok fazla potansiyel var diye konuştu.

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
10.644 Değişim: 3,14% Hacim : 132.747 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 10.357 17.05.2024 Yüksek 10.652
Açılış: 10.370
32,2020 Değişim: -0,22%
Düşük 32,0915 17.05.2024 Yüksek 32,3224
Açılış: 32,2745
35,0069 Değişim: -0,22%
Düşük 34,9366 17.05.2024 Yüksek 35,1762
Açılış: 35,085
2.498,74 Değişim: 1,32%
Düşük 2.461,93 17.05.2024 Yüksek 2.511,09
Açılış: 2.466,23
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.