Yaratıcı pazarlamacılara işe yarayan 10 sosyal medya taktiği

20.07.2017 - 14:46

Günde 1.5 milyara yakın insanın sosyal medyada zaman geçirdiği düşünüldüğünde sosyal medyanın harika bir pazarlama aracı olarak kullanılması da pazarlamacılar için son derece avantajlı görünüyor.

Sosyal medya hayatımızın vazgeçilmez bir parçası olmaya devam ediyor. Her gün artan sosyal medya kullanım oranları da bunun en iyi kanıtı.  İşte işe yarayan 10 sosyal medya taktiği:

TÜM PROFİL SAYFALARINIZI AYNI MARKA ALGISIYLA OLUŞTURUN

Sosyal medya alanındaki platformlar üzerinde reklam amacıyla farklı hesaplar açtıysanız, bu hesapların hepsinde homojen bir görünüm yaratın ve bütün bir marka duruşuna sahip olmaya çalışın. Kullanıcılar birden çok hesapta aynı marka kültürünü görmeli.

İLGİ ÇEKİCİ PROFİL SAYFALARI OLUŞTURUN

Sosyal medya hesapları üzerinde markanızı bütünüyle yansıtan ve marka duruşunuzu ortaya koyan ilgi çekici profil sayfaları yaratın. Düzgün içerikler ve kaliteli görsellerle marka algınızı güçlendirin.

BİREBİR İLİŞKİ KURMAYA ÖZEN GÖSTERİN

Sosyal medya takipçilerinizle birebir iletişiminizi güçlendirebilmenize olanak tanıyor. Birebir ilişkiler kurmaya ve takipçilerinizin sorularını cevaplandırmaya çalışın.

OFİS ORTAMINIZI VEYA EKİP FOTOĞRAFLARINIZI PAYLAŞIN

Takipçilerinizin sizi daha yakından tanıması için çalıştığınız ofisi veya ekip arkadaşlarınızla olan fotoğraflarınızı paylaşarak takipçilerinizin sizi ve markanızı daha yakından tanımasını sağlayabilirsiniz.

SAMİMİ BİR DİL KULLANIN

Sosyal medya paylaşımlarında samimi bir dil kullanmak her zaman işe yarıyor. Samimi bir iletişim takipçiler üzerinde olumlu bir algı oluşturuyor.

SPONSORLU İÇERİK OLUŞTURUN

Son dönemlerin en etkili sosyal medya taktikleri arasında yer alan sponsorlu içeriklerle birlikte istediğiniz ürün veya hizmet içeriklerinizi markanıza ilgi duyan takipçilerle paylaşabiliyorsunuz. Hedef kitlenizi, yaş ve cinsiyet gibi kısıtlamaları da siz gerçekleştirebiliyorsunuz.

PROMOSYON VEYA FIRSATLARI DUYURUN

Rutin aralıklarla promosyon, çekiliş veya kampanya uygulamaları yapmak organik takipçi sayınızda artış yaratırken, takipçilerinizin markanıza karşı daha duyarlı hale gelmesine de yardım eder.

DEĞİŞİKLİĞE ÖNEM VERİN

Sosyal medya paylaşımlarında benzer içerikler bir süre sonra takipçilerin sıkılmasına yol açıyor. Yeni kolajlar, yeni ortamlar veya insanlar sosyal medya paylaşımlarınızın daha ilgi çekici hale gelmesini sağlar.

EĞLENCELİ OLUN

Sosyal medya markanızın eğlenceli yanını göstermeniz gereken bir mecra. Bu nedenle sosyal medyada elinizden geldiği kadar eğlenceli ve esprili yanınızı ortaya çıkarın.

ONLİNE SEMİNERLER VEYA CANLI VİDEOLAR OLUŞTURUN

Online seminer veya etkinlik yapmak veya canlı videolar oluşturmak sosyal medyada görünürlüğünüzü artırır ve takipçilerinizle anlık iletişim kurmanıza yardım eder


Etiketler

  • sosyal ağ
  • pazarlama uzmanı
  • profil sayfaları
Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
  • KREDİ
115.882 Değişim: 0,00% Hacim : 6.217 Mio.TL Son veri saati : 18:10
Düşük 115.882 19.02.2018 Yüksek 115.882
Açılış: 115.882
3,7637 Değişim: 0,15%
Düşük 3,7552 20.02.2018 Yüksek 3,7657
Açılış: 3,75815
4,6624 Değişim: -0,05%
Düşük 4,6597 20.02.2018 Yüksek 4,6684
Açılış: 4,66455
162,32 Değişim: -0,21%
Düşük 162,21 20.02.2018 Yüksek 162,93
Açılış: 162,67
TL
Ay
%
  • PİYASALAR
  • ENDEKSLER
Sembol Son %

bigpara

Copyright © 2018 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.