Satışlarınızı nasıl artırabileceğiniz 6 tüyo

29.06.2017 - 12:45

Online sitenizin satışlarını artırmak için yapabileceğiniz ve müşteri güvenini kazanabileceğiniz o tüyolar:

Geleneksel ticarete yeni bir alternatif olan online ticaretle de yüksek bir satış hacmi yakalamak mümkün. Mobil adaptasyonla birlikte web sitesinde yapılan küçük değişikliklerle de satış hacminde pozitif bir değişim gerçekleştirebilirsiniz.

İşte online satışları artırmak için harika tüyolar;

SİTE ZİYARETÇİLERİNİZE ODAKLANIN

Sitenizdeki online satışları artırmanın altın kurallarından biri sitenizin ziyaretçilerinin neye ilgi gösterdiklerini analiz etmek ve en çok tıklanan ürünleri ve hizmetleri belirlemektir. En çok satılan ürünleri ve bu ürünlere benzer alternatif ürünleri ziyaretçilerinize hatırlatmak ziyaretçilerin dikkatini çekerek satış artırıcı etki gösterecektir. Sadık ziyaretçilerin ilgi alanlarına yönelik ürünleri filtrelemek de bir diğer satış artırıcı faaliyettir.

LİMİTLİ SATIŞ TAKTİĞİ UYGULAYIN

En iyi satış taktiklerinden biri olan limitli satış taktiğini yeni çıkan ürünlerinizde kullanarak ziyaretçilerin hızlı satın alma yapmasını sağlayabilirsiniz. Bu taktiği çeşitli indirim oranlarında da belirli tarih aralıklarında satış artıcı faaliyet olarak kullanabilirsiniz. Puan kazanımı ve ücretsiz kargo gibi ek avantajları da sınırlı bir zaman diliminde uygulayarak satışlarınızı artırabilirsiniz.

PARA İADE GARANTİSİ UYGULAYIN

Online sitelerin en büyük handikaplarından olan güven sorununu aşmak için ziyaretçilerinize para iade garantisi gibi ek bir avantaj sunabilir ve onları satış konusunda cesaretlendirebilirsiniz. 15 veya 30 gün içinde herhangi bir sebep göstermeden yapılan iade prosedürleri satışları önemli ölçüde artırabilir.

ÖDEME SEÇENEKLERİNİZİ OLABİLDİĞİNCE ÇOĞALTMAYA ÇALIŞIN

Sitenizden ürün satın almak isteyenleri en çok teşvik eden durumlardan birisi de ödeme seçeneklerinin çeşitliliğidir. Havale, kredi kartı, taksitli ödeme ve kapıda ödeme gibi pek çok seçeneğin müşteriye sunulduğu bir ortamda satışların oranı da bir anda artış gösterebilir.

SİTENİZDE ŞÜPHELERE YER VERMEYİN

Sitenizde kapsamlı bir soru-cevap sayfası oluşturarak her türlü soruyu net bir şekilde cevaplandırın. Bu tür çalışmalar ziyaretçilerin sitenize güven duymasını ve tereddüt etmeden sitenizden alışveriş yapabilmesini sağlar. Ürün, orijinallik, teslimat ve satış sonrası gibi çeşitli başlıklarda soru ve cevap sayfanızı şekillendirebilirsiniz.

ANA SAYFANIZI DÜZENLİ OLARAK YENİLEYİN

İlk giriş sayfanız sizin vitrininizdir. Giriş sayfanızı düzenli olarak yenileyin ve duyurusunu yapmak istediğiniz mesajlarınızı veya öne çıkarmak istediğiniz ürün ve hizmetleri bu sayfada düzenli aralıklarla duyurun. Giriş sayfasında kaliteli görseller ve iyi bir grafik tasarım anlayışı oluşturun.


Etiketler

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
  • KREDİ
106.862 Değişim: 0,00% Hacim : 6.910 Mio.TL Son veri saati : 18:10
Düşük 106.862 16.08.2017 Yüksek 106.862
Açılış: 106.862
3,5186 Değişim: 0,07%
Düşük 3,5133 17.08.2017 Yüksek 3,5224
Açılış: 3,51605
4,1406 Değişim: 0,05%
Düşük 4,1377 17.08.2017 Yüksek 4,1505
Açılış: 4,1386
145,75 Değişim: 0,47%
Düşük 145,03 17.08.2017 Yüksek 146,04
Açılış: 145,07
TL
Ay
%
  • PİYASALAR
  • ENDEKSLER
Sembol Son %

bigpara

Copyright © 2017 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.