Nöropazarlama ile dönüşüm oranlarınızı artırın!

08.08.2017 - 11:42

Nöropazarlama sayesinde pazarlama yöntemlerinizi değiştirerek dönüşüm oranlarını artırabilirsiniz.

Pazarlamanın yeni keşfi olan nöropazarlama, sosyal psikolojinin satın alma davranışları üzerindeki etkilerini kullanarak satın alma oranlarını artırmayı hedefliyor. Müşterilerinizin satın alma potansiyellerini etkileyerek onların daha hızlı satın alma kararı vermelerini sağlayabilirsiniz. Peki nöropazarlama ile dönüşüm oranlarını nasıl artıırabilirsiniz.

1.TAKSİTLİ ÖDEME SEÇENEKLERİ SUNUN
Nöropazarlama uzmanlarına göre fiyat oranı ve ödeme seçenekleri satın alma kararı üzerinde çok etkili oluyor. Nakit ödeme seçeneğinin yanına taksitli ödeme seçenekleri ekleyerek ve bunu müşterilerinize görsel olarak sunarak satışlarınızı artırabilirsiniz.

2.OLUŞAN AKSAKLIKLARI TELAFİ ETMESİNİ BİLİN
İş süreçlerinde oluşan herhangi bir aksaklık müşterilerinizin ürünü zamanında alamamasına veya hatalı almasına neden olabilir. Bu tür durumlarda oluşan aksaklıları gidermenin yanında müşterinize çeşitli jestler yaparsanız müşterinizin zihnindeki kötü imajı da silersiniz.

3.SINIRLI SATIŞ TAKTİĞİ UYGULAYIN
Satışları artırmanın en hızlı yollarından biri "sınırlı" veya "kısa bir süre" gibi etkili kampanyalar uygulamaktır. Bu tür kampanyalarınızın eyleme dönmesi için yönlendirme yapabilir ve kampanyanızın nedenini açıklayabilirsiniz.

4.AVANTAJ SUNUN
Hızlı satın alma kararı için sitenizde veya mağazanızda çeşitli avantajlar sunmalısınız. Ücretsiz iade veya çeşitli promosyonlarla veya indirimlerle sunduğunuz ürünler müşteride satın alma algısı oluşturarak çok daha kolay bir şekilde satın alınabilir.

5.MÜŞTERİ GRUBUNUZU BELİRLEYİN
Kendi markanızın müşteri grubunu tanımlayabilir ve onların hayat tarzına hitap ettiğinizi belirten reklamlar ve sloganlar oluşturabilirsiniz. Kendi sadık müşteri grubunuzu yaratarak dönüşüm oranlarınızı kalıcı bir şekilde artırabilirsiniz.

6.YARDIM VE BAĞIŞ YAPIN
Ürünlerinizin satışının belirli bir kısmını yardım kurumlarına veya çeşitli bağış kuruluşlarına destek için kullanmak da satış oranlarını artıran bir etken. Siz de bu etkili taktiği kullanarak hem yardım yapabilir hem de dönüşüm oranlarınızı artırabilirsiniz.

7.AZ SEÇENEK SUNUN
Müşterilerinize çok seçenek sunmak her zaman daha iyi gibi algılansa da çok fazla seçenek karar verme mekanizmasını olumsuz etkiler ve müşterilerinizin kararsız kalmasına yol açabilir. Bu nedenle bir ürünün beş rengi yerine üç rengini satmak daha avantajlı olabilir.

8.DUYULARA HİTAP EDİN
Ürünlerinizin satışını yaparken duyulara hitap ederek satışlarınızı artırabilirsiniz. Mağazalarda imza bir koku bunu sağlayabilirken, e-ticaret sitelerinde ise ürün açıklama videoları ve kaliteli görseller bu işi görebilir.

9.MARKA KİMLİĞİNİZİ MÜŞTERİLERİNİZE YANSITIN
Müşterilerinizi markanızla özdeşleştirmek için onlara orijinal sıfatlarla hitap edebilir ve onları ayrıcalıklı bir konuma oturtabilirsiniz. Müşteri grubunuza özel isimler vermek onların satın alma aksiyonlarına da yansır.

10.DENEYİMLERİ ARTIRIN
Marka olarak ürün ve hizmetleriniz aracılığıyla müşteri deneyiminizi artırarak bunun kalıcı olmasına uğraşın. Renkli bir mağaza ortamı sağlayan markalar veya güvenli bir e-ticaret ortamı sunan şirketler dönüşüm oranlarını artırmada daha şanslı oluyor.


Etiketler

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
  • KREDİ
106.626 Değişim: -0,19% Hacim : 3.055 Mio.TL Son veri saati : 15:25
Düşük 105.922 18.08.2017 Yüksek 106.903
Açılış: 106.390
3,5241 Değişim: -0,05%
Düşük 3,5209 18.08.2017 Yüksek 3,5322
Açılış: 3,52565
4,1395 Değişim: 0,07%
Düşük 4,1325 18.08.2017 Yüksek 4,1566
Açılış: 4,1367
146,80 Değişim: 0,53%
Düşük 145,80 18.08.2017 Yüksek 147,24
Açılış: 146,02
TL
Ay
%
  • PİYASALAR
  • ENDEKSLER
Sembol Son %

bigpara

Copyright © 2017 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.