KOBİ'ler için 5 dijital pazarlama önerisi

13.03.2017 - 15:38 | Son Güncelleme :
KOBİ'ler için 5 dijital pazarlama önerisi | Sektör Haberleri

Dijital pazarlama, işini büyütmek isteyenler için en önemli kanallardan. İşte kobilere öneriler...

Dijital pazarlama kanallarının gelişmesi küçük ve orta büyüklükte işletmelerin de pazarlama faaliyetlerine katkıda bulunuyor. Sosyal medya stratejileri geliştirmek ve ürünlerini kullanıcılarla buluşturmak isteyen KOBİler böylece pazarlama faaliyetlerini de artırma şansı yakalıyor. Yeni kurulmuş olan veya adını duymadığımız pek çok işletme dijital pazarlama sayesinde çok daha geniş kitlelere ulaşabiliyor ve yeni müşterilerle etkileşime girme şansı yakalıyor. İşte Kobiler için dijital pazarlama önerileri;

Haberin Devamı

1. DOĞRU İÇERİK STRATEJİLERİ GELİŞTİRİN

Sosyal medya ağlarında şirketinizi iyi bir şekilde temsil edecek içerik stratejileri geliştirerek yol almak etkili sosyal medya kullanımını da beraberinde getiriyor. Şirketinizin öne çıkan unsurlarını ve önem verdiğiniz değerleri sosyal medyada yansıtarak şirketinizin daha kolay tanınmasını sağlayarak etkili bir sosyal medya kullanımı gerçekleştirebilirsiniz.

2. SOSYAL MEDYADA GÖRÜNÜR OLUN

Sosyal medyada etkili ve görünür bir duruş sergilemek marka değerinize önemli ölçüde katkıda bulunur. Düzenli postlar girmek ve içerik paylaşmak her geçen gün daha fazla kullanıcının ilgisini çekecek ve bu da yeni müşteriler olarak size geri dönecektir. Sosyal medya kullanımında rakiplerinize kıyasla fark yaratmak görünürlüğünüzü çok daha fazla artırmanıza yardımcı olur.

3. GERİ BİLDİRİM ALMAYA ODAKLANIN

Sosyal medya kullanımınızı daha yararlı hale getirmek için kullanıcı geri bildirimine odaklanabilirsiniz. İçeriklerinizde müşterilerinizin markanız hakkındaki fikirlerine cevap alabilecek sorular sormak ve kullanıcıların katılımını üst düzeyde tutmak size markanız hakkında önemli geri dönüşler sağlayabilir.

Haberin Devamı

4. SOSYAL MEDYA PAYLAŞIMLARINIZI ÇEŞİTLENDİRİN

Sosyal medya ağlarının kullanımını tekdüze tutmak yerine her ağı kullanıcı kitlenize göre şekillendirebilirsiniz. Linkedin üzerinden insan kaynakları ve profesyonel içerikler üzerinde yoğunlaşabilir, Instagram'da ise daha çok görsel içeriklerle markanızı anlatmaya yönelebilirsiniz. Böylece şirketinizin ve markanızın farklı departmanlarını değişik bakış açılarıyla yansıtma şansına sahip olabilirsiniz.

5. ŞİRKET İLETİŞİM BİLGİLERİNİZİ SOSYAL MEDYADA GÖRÜNÜR HALE GETİRİN

Müşterilerinizle daha etkili bir iletişim kurmak için sosyal medya hesaplarınız üzerinden şirket iletişim bilgilerini paylaşmayı unutmayın. Şirket iletişim bilgilerini paylaşarak çok daha güvenilir bir imaj sağlayabilirsiniz. Müşterilerin merak ettiği konularda onları bilgilendirmek marka bağımlılığınızı artırmanın yanında müşteri memnuniyetini de önemli ölçüde artırmanıza yardımcı olur.


Etiketler

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.693 Değişim: 1,77% Hacim : 109.544 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.421 19.04.2024 Yüksek 9.715
Açılış: 9.431
32,5004 Değişim: 0,08%
Düşük 32,2918 19.04.2024 Yüksek 33,0938
Açılış: 32,4747
34,6901 Değişim: -0,12%
Düşük 34,5083 19.04.2024 Yüksek 35,3906
Açılış: 34,7321
2.496,86 Değişim: 0,50%
Düşük 2.482,31 19.04.2024 Yüksek 2.552,25
Açılış: 2.484,49
  • PİYASALAR
  • ENDEKSLER
Sembol Son %
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.