Artık pazarlama sosyal medyada yapılıyor! İşte markanız için öneriler

29.05.2017 - 10:23

Sosyal medya çağında pazarlama stratejinizi doğru şekillendirin.

Geleneksel pazarlamanın yerini dijital pazarlamanın aldığı bir çağın içerisinde pazarlama stratejilerinde olmazsa olmaz alanlardan biri de sosyal medya.

Sosyal medyada pazarlama aktivitelerini düzenlemek ve etkili stratejiler geliştirmek de modern çağda tüm markaların dikkate alması gereken konular arasında bulunuyor. İşte sosyal medya çağında pazarlama stratejinizi doğru şekillendirmenin yolları:

KİŞİYE ÖZEL PAZARLAMA

Sosyal medya platformlarında yapabileceğiniz kişiye özel pazarlama tanıtımları ile hedef kitlenizi tam on ikiden vurmanız çok daha kolay.

Markanızın ilgi alanına giren alıcılarla buluşması sosyal medya kanallarından yapabileceğiniz dijital pazarlama içerikleri ile çok daha verimli ve etkili hale gelebilir. Kişiye özel pazarlama olarak da kabul edilen bu yöntemle hitap ettiğiniz tüketicilere daha kolay ulaşabilirsiniz.

FAYDALI İÇERİKLER

Fayda sağlayan ve alıcıların bilgilenmesine yönelik içerik ve videolara önem vermek sizi diğer markalar arasında öne çıkaran bir detay olabilir. Düzenli içeriklerle ürünlerinizin kullanımını ve faydalarını tüketicilere anlatarak pazarlama alanında daha hızlı yol alabilirsiniz.

KAMPANYA VE PROMOSYONLAR

Tüketici kitlenizin ilgisini çekeceğinizi düşündüğünüz kampanya ve promosyon çalışmalarının sosyal medya üzerinden startını vermek ve düzenli bir şekilde etkili kampanyalar yürütmek marka tanıtım çalışmalarında müşteri sadakatini ve bağlılığını artıran unsurlar arasında önemli bir yer kaplıyor. Sosyal medya üzerinden yürütülen kampanyaların başarı oranı ise oldukça yüksek.

VİDEO PAZARLAMA

İçerik yönetiminde video pazarlamanın önemi giderek büyüyor. Video pazarlama ile kitlenizle daha kolay etkileşime geçebilir ve daha net sonuçlar sağlayabilirsiniz.

Yeni mağaza açılışından ürün tanıtımına kadar video pazarlama ile kaliteli ve faydalı içerikler üreterek sosyal medya üzerindeki yerinizi perçinleyebilirsiniz.

CANLI YAYIN

Marka tanıtımınız için düzenlediğiniz çeşitli etkinlik ve partilerde canlı yayın ile saniyeler içerisinde pek çok takipçinize ulaşabilir ve markanız hakkında önemli bir algı oluşturabilirsiniz.

Anlık etkileşim oranını üst seviyelere çeken canlı yayın pazarlaması sosyal medya takip oranınızı da yukarılara taşıyacak iyi bir yöntem.


Etiketler

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
  • KREDİ
108.665 Değişim: 0,05% Hacim : 5.585 Mio.TL Son veri saati : 17:57
Düşük 108.326 22.08.2017 Yüksek 109.247
Açılış: 108.984
3,4967 Değişim: 0,01%
Düşük 3,4936 22.08.2017 Yüksek 3,5056
Açılış: 3,49635
4,1149 Değişim: -0,41%
Düşük 4,1107 22.08.2017 Yüksek 4,1366
Açılış: 4,132
144,57 Değişim: -0,44%
Düşük 144,22 22.08.2017 Yüksek 145,34
Açılış: 145,22
TL
Ay
%
  • PİYASALAR
  • ENDEKSLER
Sembol Son %

bigpara

Copyright © 2017 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.