Boyner Ortadirek Gençleri Fabrika İle Giydirecek

14.11.2000 - 00:00

Beymen, Altınyıldız ve Benettton markalarından sonra iki yıl önce de Network`ü yaratan Boyner Grubu, orta gelir düzeyindeki gençleri de `Fabrika` markasıyla yakalayacak.


Boyner Grubu, en iyi tüketici grubu olan gençleri yakalamak için yeni bir marka yarattı. Beymen, Altınyıldız ve Network ile farklı zevk ve gelir gruplarına seslenen grup, `Fabrika` markası ile genç tüketicileri yakalayacak. İlki geçtiğimiz hafta İzmir`de ve İstanbul Carousel`de açılan mağazaların üçüncüsü de bugün Yenibosna`da hizmete girecek. Özellikle Anadolu`da yayılmayı amaçlayan Fabrika, 17-30 yaş grubunu, ulaşılabilir fiyatlarla giydirecek. Doğru fiyat ve ürünü bulduğunda en iyi tüketicinin gençler olduğunu söyleyen Fabrika`nın fikir babası ve Altınyıldız Genel Müdürü Mehmet Hotiç, çok hızlı büyüyeceklerini belirterek yeni markayı şöyle anlattı:


Hedefimiz gençlere onların istediği ve sevdiği, içinde trendleri içeren ve fiyatları daha uygun olan bir konsept yaratmak. İçinde neşe ve coşku var. Mağazalarda müzik ve spor atraksiyonları olacak. Mağazalarımız İzmir`de 450, Carousel`de 330 metrekare genişliğinde. Gençlerin hem hafta içi iş giysileri hem de hafta sonu giysilerini aynı yerden almalarını sağlayacağız. Genç kuşak yaşamın en dinamik bölümü. Gündüz çalışıyor, akşam sokağa çıkıyor, haftasonu doğaya yöneliyor. Neticede iyi sürüm var.


MALİYET AVANTAJI;

Altınyıldız`ın tekstilden konfeksiyona geçerken dikey organizasyonla maliyet avantajı yakaladığını söyleyen Mehmet Hotiç, Kumaşı biz üretiyoruz, konfeksiyonu biz yapıyoruz. Mağazalar da bize ait olduğu için maliyet avantajı olacak. Ürün, marka lansmanı ve mağazalaşma için üç ayda 3 milyon dolar yatırım yaptık. Fabrika`yı herkes her yerde görecek ve yaşamın içinde karşılaşacak diye konuştu.


ÖNCE ANADOLU SONRA AVRUPA;

İsmİyle `ucuzluğu` çağrıştıran Fabrika, grubun Anadolu illerine yayılmayı hedeflediği bir konsept. Bu amaçla Antalya, Mersin, Gaziantep, Samsun ve Trabzon`da corner çalışmaları başladı. Bu illerde hem corner hem de direkt Fabrika Altınyıldız adı altında açılacak mağazalarla büyük şehirler dışında unutulan gençlere de ulaşılmış olacak. Yurtdışında Banana Republic ve GAP örneklerini veren Mehmet Hotiç, Türkiye`de 20 yıl önce yapılan marka lansmanları dışında Türk markası oluşmadığını söyledi. Hotiç, Bir Mudo ve Yargıcı var. Ama dünyada bu çizgide o kadar çok marka var ki, dışarıdan gelenler Türkiye`deki boşluğu dolduruyor. Zara, Mango, Yargıcı, Polo Garage, Park Bravo aynı pazarda. Ama herkesin gerçekten ağırlık vermeden var olduğu bir pazar bu dedi. Hotiç, uzun vadede Network`ü ABD, Fabrika`yı da Avrupa ülkelerine taşımayı hedeflediklerini söyledi. (SABAH)


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
  • €/$
89.346 Değişim: 0,09% Hacim : 2.670 Mio.TL Son veri saati : 17:53
Düşük 89.113 30.03.2017 Yüksek 89.651
Açılış: 89.428
3,6275 Değişim: -0,53%
Düşük 3,6262 30.03.2017 Yüksek 3,6543
Açılış: 3,6469
3,8969 Değişim: -0,75%
Düşük 3,8951 30.03.2017 Yüksek 3,9337
Açılış: 3,9263
145,72 Değişim: -0,87%
Düşük 145,64 30.03.2017 Yüksek 147,07
Açılış: 146,99
1,0733 Değişim: -0,30%
Düşük 1,0721 30.03.2017 Yüksek 1,0770
Açılış: 1,07658
  • PİYASALAR
  • ENDEKSLER
Sembol Son %

bigpara

Copyright © 2017 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.