Audi Quatro 20 Yaşında

20.10.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :
Audi`nin Quatro modeli 20. yılını kutluyor. 175 bin marktan satışa sunulacak Audi`nin yeni modeli Allroad, kasım ayında Türkiye`de. Yenilenen Audi A4 ise Mayıs 2001`de geliyor.

Piyasaya 175 bin marktan satışa sunulan Allroad modellerinin 2001 yılında 45 tane satılması planlanıyor. Otomobil Türkiye`ye gelmedi ama şimdiden 9 müşteri siparişini verdi bile


Audi`nin Quatro modeli 20. yılını kutluyor. Audi tarafından üretimi gerçekleştirilen Quatro çekiş sistemi, ilk olarak 20 yıl önce dünya yollarında yerini almaya başladı. Yol hakimiyeti, kavrama ve çekiş gücü başarısı nedeniyle ilgi gösterilen Quatro sistemine sahip otomobillerden bugüne kadar 800 bin adet üretildi. 2000 sonunda bu rakamın 1 milyon olması bekleniyor. 175 bin marktan satışa sunulacak Audi`nin yeni modeli Allroad ise kasım ayında Türkiye`ye geliyor. Bu arada Audi`nin Mercedes ve BMW`nin orta sınıf araçları ile rekabet eden A4 modeli de yenilendi. A6`ya benzeyen A4, bir ay içinde Avrupa ülkelerinde, Mayıs 2001`de de Türkiye`de satışa sunulacak. 2.0 ve 3.0 litre V6 motorlara satışa sunulacak A4, piyasaya ilk olarak sürüldüğü 1994 yılından bu yana 1.5 milyon adet sattı. Türkiye distribütörlüğünü Doğuşmotor Servis ve Ticaret A.Ş.`nin gerçekleştirdiği Audi, Quatro`nun 20. yaş gününü çeşitli etkinliklerle kutluyor. Türkiye`de de Quatro`nun 20. yılı etkinlikleri Audi Güz Oyunları çerçevesinde Datça İnbükü`nde basın mensuplarının katılımı ile yapıldı.


ALLROAD GELİYOR;

Quatro`nun 20. yıl etkinlikleri kapsamında bir açıklama yapan Doğuşmotor Servis ve Ticaret Genel Müdürü Tanju Özenç, Quatro`nun kendi tüketicisini yaratan bir model olduğunu belirtti. Önümüzdeki ay Audi`nin yeni modeli Allroad`u da Türkiye pazarına sunacaklarını, Quatro modelleri gibi bu yeni aracın da pazarda ilgi göreceğini savunan Özenç, Kasım ayında gerçekleşecek Oto Show`da sergilenmek üzere Allroad modelini Türkiye`ye getireceğiz. 175 bin marktan satışa sunulacak bu model şimdiden 9 adet sattı. 2001`de 45 Allroad satmayı hedefliyoruz dedi.


Türkiye`de arazi araçlarının asfalt yolda kullanıldığını, bunun çok yanlış olduğunu
anlatan Özenç, Son dönemde şehir merkezlerinde, arazi araçlarını yoğun olarak görmeye başladık. Çoğu kişi hava olsun diye bu araçları şehir merkezinde kullanıyor. Bu çok yanlış. Allroad aracımız hem şehir merkezinde hem de arazi şartlarına uygun olarak dizayn edildi dedi. 1.6 ve üstü modellere getirilen ek vergilerin otomobil fiyatlarına yansımasının kaçınılmaz olduğunu kaydeden Özenç, ithal, yerli ayrımının yapılmasının yanlış olduğunu, bir uygulama varsa; bunun tüm araçlara uygulanmasının doğru olacağını kaydetti. (FİNANSAL FORUM)



Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.717 Değişim: -0,05% Hacim : 96.998 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 9.664 25.04.2024 Yüksek 9.827
Açılış: 9.754
32,5310 Değişim: 0,14%
Düşük 32,4742 26.04.2024 Yüksek 32,5626
Açılış: 32,4865
34,9181 Değişim: -0,15%
Düşük 34,8645 26.04.2024 Yüksek 35,0042
Açılış: 34,9718
2.439,27 Değişim: 0,12%
Düşük 2.435,77 26.04.2024 Yüksek 2.442,08
Açılış: 2.436,22
  • PİYASALAR
  • ENDEKSLER
Sembol Son %
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.