Turkcell Superonline’ın gerçek fiberi 3 milyon hanenin kapısına ulaştı

17.11.2017 - 10:57 | Son Güncelleme :
Turkcell Superonline’ın gerçek fiberi 3 milyon hanenin kapısına ulaştı | Teknoloji Haberleri

Bugüne kadar 5,2 milyar TL yatırım yaparak Türkiye’yi gerçek fiber internetle tanıştıran Turkcell toplam 40 bin kilometreyi bulan fiber ağını 3 milyon ev ve işyerinin kapısına kadar ulaştırdı.

2017 eylül sonu itibarıyla fiber müşteri sayısı 1,2 milyonu aşan Turkcell Superonline gerçek fiber internette liderliğini devam ettiriyor. Turkcell Superonline’ın, Turkcell Grubu’nun büyümesinde etkin bir role sahip olduğunu belirten Turkcell Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan, “Kaliteli ve kesintisiz altyapı hizmetimizin yanı sıra sunduğumuz ürün ve hizmetlerle farklılaşan gerçek fiber interneti ülkemizdeki tüm hanelere taşımayı hedefliyoruz” dedi.

Türkiye’yi gerçek fiber internet ile tanıştıran Turkcell Superonline, dijital gelişimin fiberle hanelere ulaşması yolunda önemli bir mesafe daha kat etti. Bu amaçla bugüne kadar fiber altyapıya 5,2 milyar TL yatırım yapan Turkcell, Superonline’ın gerçek fiberini 3 milyon ev ve işyerinin kapısına kadar getirdi. Türkiye’nin her köşesine kesintisiz ve kaliteli interneti taşımayı hedefleyerek bu alanda yatırımlarını sürdüren Turkcell’in fiber ağı da yaklaşık 40 bin kilometreye ulaştı.

“TOPLAM MÜŞTERİ SAYISI 2 MİLYONU AŞTI”

Eylül sonu itibarıyla 1,2 milyona ulaşan fiber müşterisiyle bu alanda liderliğini sürdüren Turkcell Superonline’ın ADSL aboneleri de dâhil edildiğinde toplam müşteri sayısı 2,1 milyonu buldu. 1000mbps hızında internet hizmetini Türkiye ile tanıştıran Turkcell Superonline’ın fiber üzerinden sunduğu TV+ hizmetinin abone sayısı ise 467 bine ulaştı.

“İKİ YILI AŞKIN SÜREDİR PAZARIN LİDERİYİZ”

Konu ile ilgili açıklamalarda bulunan Turkcell Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Murat Erkan şunları söyledi:

“Ülkemizin hak ettiği gerçek fiberi insanlarımızla buluşturmak için Türkiye çapında başlattığımız seferberliği tüm hızıyla sürdürüyoruz.  Bugüne kadar yaptığımız 5,2 milyar TL’lik yatırımın tek amacı ülke insanımızın hızlı ve kesintisiz biçimde bilgiye ulaşabilmesini sağlayarak Türkiye’nin dijitalleşmesinin önünü açmak. Bunu sağlamanın yolu da hanelerin kapısına kadar gerçek fiber interneti götürmekten geçiyor.

Bugün geldiğimiz noktada Türkiye genelindeki 3 milyon hanenin kapısına gerçek fiberi getirmenin mutluluğunu yaşıyoruz. Türkiye’yi kapsayan fiber ağımızın uzunluğu ise yaklaşık 40 bin kilometreye ulaştı. Eve kadar fiber olarak adlandırılan gerçek fiberde liderliğimiz sürdürüyoruz. Önümüzdeki yıllarda da fiberde müşteri bazımızı genişleterek büyüme ivmemizi korumayı ve daha fazla altyapı ile ulaştığımız hane sayısını artırmayı hedefliyoruz” dedi. 

 


Etiketler

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
83.675 Değişim: 0,00% Hacim : 5.230 Mio.TL Son veri saati : 18:05
Düşük 83.675 22.05.2019 Yüksek 85.580
Açılış: 85.042
6,1253 Değişim: 0,53%
Düşük 6,0899 23.05.2019 Yüksek 6,1289
Açılış: 6,0931
6,8448 Değişim: 0,60%
Düşük 6,7934 23.05.2019 Yüksek 6,8533
Açılış: 6,8038
250,82 Değişim: 0,51%
Düşük 249,38 23.05.2019 Yüksek 251,14
Açılış: 249,54

bigpara

Copyright © 2019 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.