Andersen Yeni Marka Kimliğini Oluşturdu
Küresel yönetim ve teknoloji danışmanlığı organizasyonu Andersen Consulting 1 Ocak 2001`de, yeni marka kimliğine bürünecek. İsmini Accenture olarak değiştirecek olan firma, faaliyetlerine Andersen Consulting adı altında devam edecek.
Andersen Consulting`in yönetici ortağı ve CEO Joe Forehand isim değişikliği ile ilgili olarak yaptığı açıklamada, Bugün 1989 yılında Andersan Consulting`i oluşturduğumuz zamankinden çok farklı bir organizasyonuz ve bu nedenle yeni isim ve marka kimliği büyüme stratejimiz içerisinde mantıklı bir adımdır. Accenture sadece bir teşkilat olarak ne olduğumuzu değil, aynı zamanda ne olmayı umduğumuzu da ifade ediyor. Geleneksel danışmanlığın sınırlarını aşıp dünyanın yaşam ve çalışma biçimini geliştirecek yenilikler sunan bir firma olmayı hedefliyoruz diye konuştu. Üç ay süren yoğun bir araştırma sonunda binlerce isim arasından seçilen Accenture, global marka uygunluğu, muhtemel kültürel duyarlılıklar, yerel telaffuz kolaylığı, URL imkanı gibi kriterler düşünülerek, tümü yeni firmanın kişilik ve konumuna hitap eden 50 isimlik liste üzerinde test edildi. (FİNANSAL FORUM)
- BIST
- DOLAR
- EURO
- ALTIN