Koç, Doğuş`u örnek alıyor

08.10.2000 - 00:00
Bankacılık sektöründe yeni ataklara hazırlanan Koç Holding, birkaç bankayı bünyesinde toplayan bir bankacılık grubu oluşturmaya çalışıyor...

İş dünyasının önde gelen kuruluşlarından Koç Holding, yıllardır kendi bünyesi için ufak sayılabilecek bir bankayla hizmet veriyordu. Ancak Koçbank`ın başına Yapı Kredi Bankası eski genel müdürü Burhan Karaçam`ın getirilmesiyle birlikte, uzun süredir planlanan ancak hayata geçirilmeyen yeni bir yapılanmanın da başlangıcı yapılıyordu.

Bu arada hemen bir hatırlatma; Karaçam`ın Koç ile anlaşması, kişi olarak değil, Karaçam`ın danışmanlık firmasıyla yapılmıştı. Ve Karaçam, Koçbank`ın danışmanlığını almasıyla birlikte buradaki yeniden yapılanma için düğmeye basmıştı.Öğrendiğimize göre, yeni yapılanma için Doğuş Grubu örnek alınıyormuş. Daha doğrusu Doğuş Grubu gibi bankacılıkta büyük bir güçe ulaşmak hedefleniyormuş. Yeniden yapılanma her ne kadar Koçbank`ta yeni transferlerle kendini gösterse de, bu, bankacılık grubu oluşturma yolundaki adımlarmış.Bu arada Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu`ndaki Türkbank için incelemelerini sürdüren Koç, öte yandan da iyi bir isim ve iyi bir imaja sahip olan bir diğer bankayla da görüşmelerinde son aşamaya gelmiş. Önümüzdeki günlerde, 100`ün üzerinde şubesi olan bu yerli bankayla ortaklığına son noktayı koymayı planlıyormuş.


KARLILIK YERİNE ARTIK BÜYÜME KONUŞULUYOR;

Arthur Andersen ile Andersen Consulting`in tahkim kararı ile yollarını ayırması sonrasında, Andersen Consulting Türkiye için yeni bir yapılanmaya da başlangıç yaptı. Kasım ayında İstanbul Maslak`taki İş Bankası kulelerine taşınacak olan Andersen Consulting`in Türkiye için büyük planları bulunuyor.
Andersen Consulting Türkiye Bölge Yönetim Ortağı Riccardo Gandus`a göre, Türkiye`deki iş potansiyeli çok şaşırtıcı ve heyecan verici... Fortune 100`deki 85 firmayla çalıştıklarını hatırlatan Gandus, Türkiye`de de Fortune listesine girecek yeni firmaların olabileceğini söylüyor. Gandus, başarının ölçüsünün de değiştiğini hatırlatıyor ve ekliyor:


ARTIK BAŞARI KARLA DEĞİL, BÜYÜMEYLE ÖLÇÜLÜYOR;

Türkiye`de e-ticaret, finans, iletişim ve yüksek teknoloji, enerji, otomotiv ve perakendecilik sektörlerindeki şirketlere hizmet vermeyi hedeflediklerini kaydeden Gandus, yeni ekonomide piyasada lider olmak için Türk işadamlarının izlemesi gereken yolları da şöyle sıralıyor: Organizasyonlarınızı müşteri etrafında kurun. Güçlü noktalar üzerinde odaklanabilecek ağlar kurun. Bilgi varlıklarınızı kazanç ve pazar paylarına dönüştürün. Kuruluşunuzu hızlı büyüme üzerine dizayn edin ve müşteri taleplerini hızlı şekilde cevap verecek altyapıyı oluşturun.(PARA)


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
  • KREDİ
99.639 Değişim: -0,43% Hacim : 3.353 Mio.TL Son veri saati : 18:10
Düşük 99.601 23.06.2017 Yüksek 100.266
Açılış: 100.180
3,5089 Değişim: -0,02%
Düşük 3,5017 23.06.2017 Yüksek 3,5152
Açılış: 3,5094
3,9249 Değişim: 0,10%
Düşük 3,9112 23.06.2017 Yüksek 3,9317
Açılış: 3,9209
141,79 Değişim: 0,50%
Düşük 141,04 23.06.2017 Yüksek 142,03
Açılış: 141,09
TL
Ay
%

bigpara

Copyright © 2017 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.