`Turizmde marka şehir Antalya`

31.03.2005 - 10:16 | Son Güncelleme :

DHA - ANTALYA - Marka olmak demenin, insanların aklındaki algılamanın değişmesi anlamına geldiğini vurgulayan Hanzade Doğan, Turizmin kalbi, Antalya`da attığı için, Antalya, marka ve markalaşma açısından çok önemli. Antalya`ya bu yüzden önem veriyoruz diye konuştu.
Milliyet Gazetesi ile Antalya ve Ticaret Odası işbirliğinde, Antalya`nın markalaşmasına katkıda bulunmak amacıyla, seminer ve panel düzenledi. Panel seminerlerde, `Marka ve Markalaşma`, `İşe Daha Nitelikli Çalışan, Çalışana Daha Nitelikli İş` ve `Milliyet Kariyerim` başlıklı konular ele alındı.
Toplantının açış konuşmasını yapan Milliyet Gazetesi İcra Kurulu Başkanı Hanzade Doğan, Milliyet gazetesi olarak Antalya`ya özel bir önem verdiklerini söyledi.
Antalya, Türkiye`nin geleceğine güvenle bakmamı sağlayan bir kent olduğu için buraya her geldiğimde heyecanlanıyor, mutlu oluyorum diyen Doğan, Antalya`nın, tüm olumlu yönlerine rağmen çözülmesi gereken sorunları bulunduğunu, bu sorunların çözümüne her türlü katkıyı sağlamaya hazır olduklarını dile getirdi.
Milliyet Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni Sedat Ergin de, Antalya`nın, turizmle birçok alanda önemli değişimler geçirdiğini ve bunu da en çok Turgut Özal`a borçlu olduğunu belirterek şunları söyledi: Eğer bugün Antalya`nın bir marka olduğundan söz ediyorsak ve bu markayı nasıl daha ileri götüreceğimizi tartışıyorsak, bunu Özal`a borçluyuz. 1984`te, Antalya`daki pamuk tarlalarının içinde, bu bölgeyi bir turizm merkezi yapmanın arayışını ortaya koydu. Doğru vizyonla ortaya çıkıp kararlı olduğunuz zaman, bir şeyleri değiştirmek mümkün. Antalya 20 yılda muazzam bir dönüşüm ve değişim yaşadı. Önümüzdeki 20 yılda da bu değişimler yaşanacak. Bu nedenle Antalya`ya özel bir önem vermemiz gerekiyor.


Antalya sembol arıyor
Antalya Büyükşehir Belediye Başkanı Menderes Türel de, Antalya`nın, markalaşma konusunda önemli mesafe kat ettiğini belirterek, Antalya`yı tercih eden bazı turistlerin, Antalya`nın Türkiye`de olduğunu uçağa binerken öğrendiğini söyledi. Kentin en önemli ihtiyaçlarından birinin marka değeri yaratacak bir sembol olduğunu dile getiren Türel, bu amaçla, ulusal yarışma açtıklarını anlattı.
Konuşmaların ardından `Antalya`nın Markalaştırılması` konulu bir de panel düzenlendi.

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.002 TL        
BORSA
994 TL        
DOLAR
986 TL        
EURO
990 TL        
ALTIN
 

bigpara

Copyright © 2018 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.