Psikolojik enflasyon bitti!

21.07.2003 - 09:14 | Son Güncelleme : 21.07.2003 - 09:14

Beko Elektronik Genel Müdür Yardımcısı Erem Demircan, Türkiye`de artık psikolojik enflasyon döneminin kapandığını belirterek, iç talep artsa bile şirketlerin eskisi kadar zam yapmayı planlamadıklarını söyledi.

Beko Elektronik Genel Müdür Yardımcısı Erem Demircan, Türkiye`de `psikolojik enflasyon` döneminin kapandığına dikkat çekti. İç talep artsa bile şirketlerin eskisi kadar zam yapmayacaklarını vurgulayan Demircan, `Artık önümüzdeki dönemde ne zamlar yapacağız diye planlamıyoruz. Talep bugünkünden yüksek olsa da planlamayacağız` dedi. Türkiye`de psikolojik enflasyonun önemli bir sorun olduğunu belirten Demircan, `Biran önce bir TV alayım; iki ay sonra daha pahalı olacak diye düşünürdük. Artık, psikolojik olarak hem fiyatları belirleyen şirketler, hem de talebi belirleyen tüketiciler bundan kurtuldu` dedi. Türkiye`de yaşanan krizlerin, dünya çapında şirket olmanın önemini öğrettiğini belirten Demircan, rekabetçi güçler elde eden şirketlerin krizlerden de etkilenmediğine dikkat çekti.



Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
985 TL        
BORSA
1.009 TL        
DOLAR
1.007 TL        
EURO
1.014 TL        
ALTIN
 

bigpara

Copyright © 2018 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.