P&G`den 20 yılda 500 milyon dolar
Tüketim ürünleri sektörünün lider firması Procter&Gamble (P&G), bu yıl dünyada 170, Türkiye`de 20. yılını kutluyor. P&G`nin 1987`de başlayan Türkiye yolculuğu, bugün 23 markası (Ace, Alo, Ariel, Blendax, Braun, Discreet, Duracell, Gillette, Head & Shoulders, İpana, Koleston, Max Factor, Mr. Proper, New Wave, Olay, Oral-B, Orkid, Pantene, Prima, Pringles, Rejoice, Uyu ve Oyna, Wellaflex) ile sürüyor.
Türkiye`ye 20 yılda 500 milyon dolara ulaşan yatırım yapan P&G, İstanbul`daki yönetim merkezi ve Gebze Organize Sanayi Bölgesi ve Şekerpınar`daki üretim tesisleriyle faaliyetlerini sürdürüyor.
P&G Türkiye, CEEMEA (Orta ve Doğu Avrupa, Ortadoğu, Afrika) bölgesinde doğrudan faaliyette bulunulan 52 ülke arasında ikinci, P&G global alt şirketler sıralamasında ise 12. sırada. P&G Türkiye`nin 20. yılına ilişkin bir açıklama yapan P&G Kafkasya ve Orta Asya Bölge Başkan Yardımcısı ve P&G Türkiye Genel Müdürü Saffet Karpat, şunları söyledi: Türkiye P&G`ye, P&G Türkiye`ye değer kattı. P&G Türkiye`nin yetiştirdiği liderler bugün dünyanın çok farklı noktalarında yönetici konumunda. Pazarlama ve insan kaynaklarında yaptığımız yeni uygulamalar diğer ülkelere model oluyor. Tüketicilerimizin yaşamlarını iyileştirecek ürün ve hizmetler sunarken, uzman olduğumuz alanlarda topluma katkı sağlayacak projeler geliştirmeyi çok önemsiyoruz.