Marka Konferansı Antalya`da Yapıldı

01.12.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :

Reklamcılar Derneği Bir ülke sahip olduğu markalar kadar zengindir temasını işlemeye Antalya`da devam etti.


Reklamcılar Derneği`nin Bir ülke sahip olduğu markalar kadar zengindir konulu Marka Konferansları`nın üçüncüsü Antalya`da düzenlendi. İlki 13 Haziran 2000 tarihinde İstanbul`da düzenlenen, ardından Kayseri ve Gaziantep`te devam eden konferansların son durağı Antalya oldu.5. Ulusal Pazarlama Kongresi kapsamında gerçekleştirilen konferansta, Türk ekonomisinin neden markalara gereksinim duyduğu, marka kavramının temel taşları, değişen tüketici profili, geleneksel ve yeni medya ve yeni medyada başarılı olmanın sırları gibi konular ele alındı.
Konferansta, RD Yönetim Kurulu Başkanı Faruk Atasoy, Asbaşkanı Nesteren Davutoğlu ile üyelerinden Yakup Barouh, Haluk Sicimoğlu ve Yavuz Özçelik birer konuşma yaptı. Marka Konferansı gelecek günlerde Eskişehir, Çanakkale ve Anadolu`nun diğer önemli kentlerinde devam edecek. (YENİ BİNYİL)


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
991 TL        
BORSA
1.003 TL        
DOLAR
1.003 TL        
EURO
997 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.