HP`den emin adımlar

20.06.2001 - 00:00 | Son Güncelleme :

Yazıcı pazarında dünya lideri olan HP perakende pazarına yönelik yeni stratejilerini Barcelona`da düzenlediği HP Retail Forum`da tanıttı

HP pazara yönelik yeni stratejilerini Barcelona`da düzenlediği HP Retail Forum 2001 Forumu`nda tanıttı. 2001 yılının ikinci yarısında HP`nin müşterilerine sunacağı yeni ürünler, hizmetler ve çözümleri hakkında bilgilerin verildiği toplantıda HP`nin yenilikçi teknolojileri gözler önüne serildi. Toplantının açılış sunumunu gerçekleştiren HP`nin Tüketici İş Organizasyonu`ndan Sorumlu Başkanı Bernard Meric, gelişen yeni piyasa ve tüketici trendleri hakkında bilgi vererek, üründen çözümlere HP`nin izleyeceği stratejileri aktardı.

Üründen kişisel dijital çözümlere
Geleneksel IT çözümlerinin yakın bir gelecekte yerini kişisel dijital çözümlere terk edeceğine işaret eden Bernard Meric, HP`nin bu alanda kanıtlanmış olan teknolojisi ve markası ile varlığını artırarak sürdüreceğini kaydetti. Barcelona`da düzenlenen Forumun ilk sunumunu gerçekleştiren Meric, geleneksel IT`nin ötesinde yeni ürün ve hizmet fırsatlarının bulunduğunu kaydederek, dijital dünyanın geniş band ve mobil çözümler ile daha renkli bir hal alacağını ifade etti. Meric, bu değişen ortamda HP`nin vizyonunun her zaman, her şekilde ve her yerde, günümüzün moda deyimiyle herkese `e - yaşamında` kişisel dijital çözümleri sağlayan lider kuruluş olmak olduğunu kaydetti.

Fiorina`nın profesyonel ekibi
Bilgisayar dünyasının ilk kadın başkanına sahip olarak rakiplerini şaşırtan HP`nin yoluna emin adımlarla devam ettiğini Barcelona`da düzenlediği bu forumda bir kez daha ortaya kondu. HP`yi kişisel ve iş bilgisayarı pazarında bir numaraya oturtmayı amaçladığını her fırsatta dile getiren Bayan Başkan Carly Fiorina, bu hedefine çok yaklaşmış gözüküyor. Özellikle müşterilere yönelik değişik dağıtım kanalları kurmayı başaran Fiorina`nın ekibi bu alandaki bilimsellikleriyle dikkat çekiyor. Dünya çapında yavaşlayan ekonomilere bağlı olarak daralan bilgisayar pazarı bu alanda gerçekten çok profesyonel olma gerektiğini bir kez daha ortaya koyuyor. Bu yavaşlama sürecinden diğerleri gibi etkilenen ve her ne kadar bu çeyreğin sonuna kadar 3 bin çalışanının işine son vermeye hazırlanan HP, yeni stratejileri ile adım adım liderliğini perçinlemeye çalışıyor. ABD`de PC pazarının lider şirketi, satış gücünde gerçekleştirdiği yeniden yapılanma ve uyguladığı yenilikçi stratejiler ile tüketici pazarının bir numaralı IT şirketi olma yolunda ilerliyor.

Dijital yazıcı devrimi
HP Barcelona`da düzenlenen forumda kurulan ürün sergisinde göze çarpan yeni ürünler arasında önümüzdeki son bahar aylarında piyasaya sürülmesi beklenen HP Photosmart 1315 tüm dikkatleri üzerine çekti. Direkt dijital kameradan PC`ye ihtiyaç duymadan fotograf kalitesinde çıktı alabilen bu yeni yazıcı dakikada 17 siyah beyaz - 13 ise renkli çıktı alabiliyor. Kızıl ötesi bağlantıya da sahip olan yazıcı, dijital fotograflarınız üzerinde oynama yapabilme imkanı da tanıyor.

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.008 TL        
BORSA
1.000 TL        
DOLAR
999 TL        
EURO
1.000 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.