Google, türk finans yöneticileriyle bir araya geldi

05.02.2008 - 10:05 | Son Güncelleme :

Basına kapalı yapılan toplantıda, online pazarlamanın   <ımg hspace="10" src="http://i.bigpara.com/i/55big/349isadami.jpg" align="right" vspace="5">finans  dünyasındaki kullanımı ve Google’ın finansal hizmetler sunan kurumlara verdiği özel servisleriyle ilgili bilgilerin paylaşıldığı bildirildi.

MİLLİYET

Google’dan yapılan açıklamada, basına kapalı yapılan toplantıda, online pazarlamanın finans dünyasındaki kullanımı ve Google’ın finansal hizmetler sunan kurumlara verdiği özel servisleriyle ilgili bilgilerin paylaşıldığı bildirildi.
     
Açıklamaya göre, finans dünyasında online pazarlamanın kullanımının ve Google’ın finans dünyasına sunduğu hizmetlerin konuşulduğu ve açılış konuşmasını Google Türkiye Ülke Müdürü Bülent Hiçsönmez’in yaptığı toplantıda, Garanti Bankası Genel Müdür Yardımcısı Fuat Erbil de finans ve internet konulu bir sunum yaptı.
     
TEB Şube Dışı Bankacılık Yöneticisi Deniz Devrim Cengiz ise, Google ile gerçekleştirdikleri projenin detaylarını katılımcılarla paylaştı.
     
Toplantıya, İngiltere’den katılan Google İngiltere Finans Sektörü Direktörü Thomas Moore da, İngiltere ve Avrupa’da finans sektöründe online pazarlamanın kullanımı ile ilgili bilgiler verdi.
     
Pazarlamada yeni trendler konulu bir konuşma yapan Google Türkiye Pazarlama Direktörü Mustafa İçil, Türkiye’de online pazarlamanın tüm sektörlerde olduğu gibi finans sektöründe de aktif olarak kullanıldığını belirterek, Google Türkiye olarak tüm sektörleri bilgilendirmek, yeni trendleri paylaşmak ve Türk şirketlerinin online dünyadan daha fazla fayda sağlamaları için sektör temsilcileri ile bir araya gelerek fikir alışverişinde bulunmaya devam edeceğiz dedi.

Kullanıcıların yüzde 70’i finansla ilgili arama yapıyor

Google Türkiye Finans Sektörü Direktörü Dilek Sayın da, Türk finans sektöründe internet ve online pazarlamanın kullanımı ile ilgili bilgileri katılımcılar ile paylaştı.
     
Sayın’ın verdiği bilgilere göre; internet kullanıcılarının yüzde 70’i, finansla ilgili arama yapıyor. Bu aramalar içerisinde ilk iki sırada banka kredileri ve kredi kartları ile ilgili aramalar yer alıyor.
     
Tüketicilerin yüzde 85’i, finans ve bankacılık hizmetlerinde interneti kaynak olarak kullanıyorlar. İnternetten sonra bilgi kaynağı olarak şubeler (yüzde 69) ikinci, çağrı merkezleri (yüzde 39) üçüncü sırada yer alıyor.
     
Kullanıcıların yüzde 69’u servisler hakkında bilgilere ilk kez arama motoru yardımı ile ulaşıyor, yüzde 38’i daha fazla bilgi edinmek için arama yapıyorlar.
     
Kullanıcılar satın alma kararını vermeden önce online olarak bilgi alıp, satın almayı şubeden gerçekleştiriyor. Kullanıcıların yüzde 25’i online satın alma yapıyor.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
992 TL        
BORSA
1.004 TL        
DOLAR
1.003 TL        
EURO
1.005 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.