`Fedakârlık yapıp fiyatı düşürdük`

11.02.2008 - 09:50 | Son Güncelleme :

Suzuki Türkiye, geçen yıl yüzde 4.2 daralan pazarda satışlarını yüzde 40 artırarak 3 bin 700 adede çıkardı. Suzuki, Türkiye`de 25. yılını kutladığı 2008`e de SX-4 modelini pazara sunarak başladı. Şirket bu yıl da yüzde 40 büyüme hedefi koydu.
Suzuki Türkiye Murahhas Azası Ali Savcı, Türkiye`de Suzuki`nin dünyadaki pazar paylarına uygun bir hedef çizdik. Gelişmelere bağlı olarak satışlarımızı 2007 yılına göre yüzde 10 ile yüzde 40 arasında artıracak strateji ve taktikler belirliyoruz dedi.

Suzuki bineğe yöneldi
Savcı bu yıl 4 binin üzerinde satışa ulaşacaklarını açıkladı. Savcı, satışlarına Fiat ile Suzuki`nin birlikte geliştirdiği ve her şirketin kendi logosunu kullandığı SX-4`ün büyük katkı sağlayacağını söyledi. Fiat Sedici ismini verdiği aracı geçen yıl pazara sunmuştu. Fiat, 4x4 olarak getirdiği Sedici`yi 39 bin YTL`den satışa sunuyor. Suzuki ise sadece 4x2 olan SX-4`ün HB`i 28 bin 350, sedanı ise 29 bin 300 YTL`den satıyor.
Ali Savcı, SX-4 için Japonya ile birlikte fiyatlandırma stratejisi uyguladık ve iki taraf da fedakarlık yaptı. Çok rekabetçi bir fiyatla getirdik. Suzuki`nin Türkiye`de binek otomobilde genişleme stratejisi var diye konuştu.
Bu araç bizim için çok önemli diyen Savcı, Suzuki`nin planlarını şöyle açıkladı: Suzuki`nin 5 yılda 2.5 milyon araç üretme hedefi var. Suzuki`nin Avrupa`daki gücünü bineğe ayırdı. Bu yılın sonunda Splash gelecek. A-Star ve ardından D segmentinde yeni bir otomobil olacak.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.006 TL        
BORSA
1.002 TL        
DOLAR
999 TL        
EURO
1.000 TL        
ALTIN
 

bigpara

Copyright © 2018 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Matriks Bilgi Dağıtım Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.