En Bilinen Marka Arcelik.

26.04.2000 - 00:00 | Son Güncelleme :
Markalar `99Arastirmasi`nda en bilinen marka Arcelik, firma ise Koc cikti. Markalar kategorisinde Arcelik`i Beko ile Adidas izledi. Bosch, Vestel ve Ulker`in taninirliklari gecen yila gore artis gosterdi. Arastirma sektorunde faliyet gosteren AC Nielsen ZET`in 1995 yilindan bu yana yuruttugu markalar calismasinin bu yil altincisi yayinlandi. `Markalar `99 Arastirmasi`na gore, Arcelik en bilinen marka, Koc ise en bilinen firma siralamasinda ilk sirada yer aldi. Arastirmada Arcelik, Beko ve Adidas onceki yil oldugu gibi bu yil da ilk uc siralamasindaki yerlerini korudu. Ancak, Arcelik ve Adidas bilinirliklerini artirirken, Beko`da gerileme kaydedildi. Siralamada Bosch, Vestel ve Ulker yukselirken, Levi`s ve AEG alt siralara indi. Istanbul, Ankara ve Izmir`de 1414 denek uzerinde gerceklestirilen Markalar `99 Arastirmasi`nda 75 urun grubunda firma ve markalarin hedef kitlelerinin, hatirladiklari ilk markanin belirlenmesi amaclandi. (RADIKAL)


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
KAPANIŞLAR (BIST)
BUGÜN 1000 TL NE OLDU?
1.018 TL        
BORSA
1.003 TL        
DOLAR
1.003 TL        
EURO
1.009 TL        
ALTIN
 
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.