Silverline yatırıma devam edecek

11.01.2019 - 09:23
Silverline yatırıma devam edecek | Ekonomi Haberleri

Silverline Ankastre Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Mustafa Laçin “2019 da üretim ve AR-GE yatırımlarına devam edeceğiz, yeni ürünler en önemli odağımız olacak” dedi.

2018’de Silverline Ankastre, ihracatta yüzde 24 büyüme kaydederek 455 milyon TL ciroya ulaştı.  Marka, 2019 yılını 600 milyon TL ciro, 1.5 milyon adet toplam satış ile kapatmayı hedefliyor. Silverline’nin 2020 hedefi ise Türkiye’nin en büyük ilk 300 şirketi arasına girmek, 2 milyon adet ürün satışı, 100 ülkeye ihracat, ankastre ürünlerde yüzde 10 Pazar payı…

Gelişen ve gelişmekte olan ülkeler dâhil farklı pazarlarda varlık göstererek, yakaladıkları pazar çeşitliliğinin ciddi bir avantaj olduğunu söyleyen Mustafa Laçin “üretici ve sanayici, ülke ve dünya dinamiklerini iyi okursa pazarda büyük bir fırsat var. Bizim değişen ekonomik koşullarla rekabet edebilme stratejimiz; katma değeri yüksek teknolojiler üreterek yeni pazarlara girmek, girdiğimiz pazar dinamiklerini iyi okuyarak üretim gücümüzü bu pazarlara entegre etmek” diyor. İhracata ağırlık verirken iç piyasadaki yatırımlarına da devam eden Silverline, 2019’da 24 yeni konsept mağaza açacak. Geçtiğimiz yıl Erenköy ve Çağlayan’da yeni konsept mağaza açan marka, İstanbul’da bu yıl 5 yeni mağaza daha hedefliyor.

İHRACATTA 2019’DA DOLAR BAZINDA YÜZDE 17 BÜYÜME HEDEFİ

İnovasyon, teknoloji ve tasarım odaklı üretimi ile Avrupa'nın ilk 5, dünyanın ise ilk 10 davlumbaz üreticisi arasında bulunan Silverline Ankastre, dünyada markalaşarak büyümeye devam ediyor. İtalya’da açtığı temsilcilik ile Avrupa’daki gücünü artırmayı hedefleyen Silverline, Almanya, Danimarka, Ürdün, Fas, Tunus, Azerbaycan ve Gürcistan’da pazarlarında ortalama yüzde 10 paya sahip ve teknoloji devi Almanya davlumbaz pazarında ilk 3’te yer alıyor. 

Yeni Pazar, yeni müşteri hedefiyle ilerleyen ve bugün 70’in üzerinde ülkeye ulaşan, 29 ülkede markalı satış gerçekleştiren Silverline’nin rotasında İngiltere, ABD, Afrika ve Asya var. Laçin “Hindistan, Pakistan, Bangladeş gibi Uzakdoğu ve Asya ülkeleriyle alternatif pazarlar oluşturma hedefindeyiz. Yeni ülkelere yönelerek yeni pazarlarda piyasayı olgunlaştırıp gelecek 10 yılı planlıyoruz. Bir pazarın olgunlaşması uzun vadeli bir süreç.  Her yıl yeni bir pazarda küçük de olsa var olmak bizi mutlu ediyor. Ekonomik ürünlerimizle Asya pazarına yönelirken, teknolojik ve inovatif ürünlerle Avrupa pazarındaki konumuzu güçlendiriyoruz” dedi.  2018’i 43 milyon Dolar ihracat cirosu ile kapatan Silverline, 2019 yılı sonunda Dolar bazında yüzde 17 büyüme hedefliyor. Marka 2020 yılına kadar ihracatta 100 ülkeye ulaşmayı planlıyor.


Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
93.466 Değişim: 0,31% Hacim : 2.044 Mio.TL Son veri saati : 11:30
Düşük 93.023 16.01.2019 Yüksek 93.522
Açılış: 93.365
5,4028 Değişim: -0,62%
Düşük 5,4013 16.01.2019 Yüksek 5,4532
Açılış: 5,43665
6,1698 Değişim: -0,58%
Düşük 6,1569 16.01.2019 Yüksek 6,2404
Açılış: 6,20595
224,37 Değişim: -0,42%
Düşük 224,20 16.01.2019 Yüksek 226,29
Açılış: 225,33

bigpara

Copyright © 2019 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.