"Kampanya sektöre önemli hareketlilik getirecek"

07.11.2018 - 11:26 | Son Güncelleme :
"Kampanya sektöre önemli hareketlilik getirecek" | Ekonomi Haberleri

Boyner'in tekstilden giyime, aksesuardan kozmetiğe kadar birçok kategoride 4 milyondan fazla üründe net yüzde 50 veya üzeri indirim sunacağı Çılgın Kelebek kampanyası 9-11 Kasım'da düzenlenecek. Boyner Büyük Mağazacılık Satış Genel Müdür Yardımcısı Zihnioğlu: "Kampanyanın her şeyden önce sektöre önemli bir hareketlilik getirmesini bekliyoruz" şeklinde belirtti.

Boyner Büyük Mağazacılık Satış Genel Müdür Yardımcısı Hakan Zihnioğlu, Boyner'in 9-11 Kasım'da düzenleyeceği "Çılgın Kelebek" indirimi öncesinde AA muhabirinin sorularını yanıtladı. Çılgın Kelebek'i, 2015'te başlattıkları, kasım ve mayıs olmak üzere yılda 2 kere düzenledikleri, sezon ortasında milyonlarca üründe net yüzde 50 indirim sunan avantajlı bir kampanya olduğunu anlatan Zihnioğlu, "Bu dönemlerde, mağazalarımızda adeta bir alışveriş şenliği ve müşterilerimiz arasında tatlı bir satın alma yarışı yaşanıyor. Üç gün boyunca geç saatlere kadar kasaların önünde uzun kuyruklar oluştuğuna şahit oluyoruz." diye konuştu.

Haberin Devamı

Zihnioğlu, müşterilerin Çılgın Kelebek kampanyasıyla dünya çapında ve Türkiye'de tanınan birçok markanın yanı sıra Boyner'in özel markalarının ürünlerini sezon ortasında indirimli fiyatlarla satın alabildiğini aktararak, şunları kaydetti: "Kampanyanın her şeyden önce sektöre önemli bir hareketlilik getirmesini bekliyoruz. Bize ve iş ortaklarımıza olan faydasının yanı sıra AVM'lere trafik sağlayan anchor bir mağaza olma özelliğimizden dolayı Boyner'e alışveriş yapmaya gelen milyonlarca müşterimiz, mağazalarımızın bulunduğu destinasyonlardaki diğer ticari kurumların faaliyetlerini de etkileyecek. Günün sonunda öncelikle müşterilerin ve buna bağlı olarak da sektörün karlı çıkacağı bir alışveriş şenliği yaşanacak. Kadın, erkek, çocuk giyimden, ayakkabı ve çantaya, spor giyim ve spor ayakkabıdan mont ve kabana, kozmetikten aksesuar ve ev tekstiline kadar 4 milyondan fazla üründe net yüzde 50 veya üstünde indirim sağlayan Çılgın Kelebek kampanyamızı yedinci kez gerçekleştiriyoruz. 3 gün boyunca müşterilerimiz, 37 ilde saat 24.00'e kadar açık olacak 118 Boyner mağazasını ve boyner.com.tr'yi ziyaret ederek tüm bu indirimlerden yaralanabilecek."

Haberin Devamı

##$HABER_1450329$##

Kampanyayı 1 aylık bir çalışma sonucu hazırladıklarına değinen Zihnioğlu, Çılgın Kelebek'in kısa sayılabilecek bir geçmişi olmasına rağmen heyecanla takip edilen ve rağbet gören bir kampanyaya dönüştüğünü ifade etti. Zihnioğlu, müşterilerin Çılgın Kelebek kampanyasını çok sevdiğini ve benimsediğini vurgulayarak, "Sezonluk giyim alışverişini yapmak için kampanyayı bekleyen binlerce müşteri olduğunu biliyoruz. Çılgın Kelebek kampanyamız boyunca 2 milyonun üstünde müşteriyle buluşmayı hedefliyoruz. Bir diğer hedefimiz ise 1 milyon adedin üzerinde ürün satışı gerçekleştirmek ve satışlarımızı geçen yılın kasım ayında gerçekleştirdiğimiz Çılgın Kelebek'e oranla yüzde 50 artırmak." ifadelerini kullandı.

"SATILAN ÜRÜNLERİN ADEDİ YÜZDE 40'LARA VARAN ORANDA ARTIYOR"

Hakan Zihnioğlu, ekim ayının başından bu yana müşterilerin beklentilerini karşılamak, onların alım güçlerine destek olmak amacıyla art arda kampanyalar düzenlediklerine dikkati çekti. Tüm bu kampanyalara ek olarak enflasyonla mücadeleyi desteklemek amacıyla Boyner özel markalarında yüzde 10 ek indirim uyguladıklarını anlatan Zihnioğlu, "Çılgın Kelebek kampanyamızla desteğimizi bir adım öteye taşıyacağız. Boyner olarak yaptığımız uygulamalarla müşterilerimizin yanında olmaya, onların alım güçlerini desteklemeye devam edeceğiz." dedi.

Zihnioğlu, bir öncekini 25-27 Mayıs'ta gerçekleştirdikleri Çılgın Kelebek kampanyasını rekor sayıda ziyaretçi ve ürün satışıyla tamamladıklarını aktararak, şöyle devam etti: "3 gün süren kampanya kapsamında 2 milyona yakın ziyaretçiyi ağırlarken, 780 binden fazla ürünün satışını gerçekleştirdik. Müşterilerimiz yaz dönemi öncesi olduğu için en çok tişört alırken, ciro şampiyonu spor ayakkabı oldu. Kampanyada satılan ürünlerin adedi her geçen yıl yüzde 40'lara varan oranda artış gösteriyor. Son düzenlediğimiz kampanya kapsamında satışlarda geçen yılın mayıs ayındaki Çılgın Kelebek'e göre yüzde 53 büyüme gerçekleştirdik. Sezon ihtiyaçlarına hitap eden şort, sırt çantası, mayo gibi ürün kategorilerinde yüzde 100'ün üzerinde ciro büyümesine imza attık. Geçen yılın kasım ayında gerçekleştirilen Çılgın Kelebek'te de benzer satış rakamları ve rekorlara imza atılırken, 2016'nın aynı dönemindeki Çılgın Kelebek'e göre satılan ürünlerin adedi yüzde 50, satışlar ise yüzde 65 artış gösterdi. Kampanyanın en ilgi çeken alışverişi ise 5 bini geçen satış adediyle valiz oldu."

Haberin Devamı

Kampanya kapsamında en çok satış yapılan 5 şehrin İstanbul, İzmir, Ankara, Antalya ve Bursa olduğu bilgisini veren Zihnioğlu, "Geniş mağaza ağımız ile Çılgın Kelebek başladığında Türkiye'nin dört bir yanında perakendenin gündemine damga vuruyoruz. Anadolu'daki Boyner tüketicileri de Çılgın Kelebek indirimlerinden yoğun olarak yararlandı. Van'daki ve Sera Kütahya AVM'deki Boyner mağazalarının cirosu geçen yıla göre yüzde 90 artış gösterdi." diyerek sözlerini tamamladı.

BU VİDEO İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR


Etiketler

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.098 Değişim: 0,20% Hacim : 51.509 Mio.TL Son veri saati : 14:30
Düşük 9.056 29.03.2024 Yüksek 9.154
Açılış: 9.125
32,3713 Değişim: 0,17%
Düşük 32,2128 29.03.2024 Yüksek 32,5453
Açılış: 32,3174
35,0125 Değişim: -0,15%
Düşük 34,8774 29.03.2024 Yüksek 35,3786
Açılış: 35,0651
2.325,79 Değişim: 0,23%
Düşük 2.314,41 29.03.2024 Yüksek 2.337,29
Açılış: 2.320,42
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.