Antalya´da fiyat artışı aylık yüzde 0.4 oldu

02.07.2003 - 16:05 | Son Güncelleme :

Antalya´da, Haziran ayı tüketici fiyat artış oranı geçen aya göre yüzde 0.4 oranında arttı. Antalya Ticaret ve Sanayi Odası (ATSO) Eğitim ve Araştırma MerkeziMüdürlüğü tarafından yapılan araştırmada, Antalya´da seçilmiş ürünlerin Haziran ayı ortalama fiyat artış oranı, bir önceki aya göre yüzde 0.4, Ocak-Haziran dönemi aylık fiyat artışı yüzde 12.7, 12 aylıkfiyat artışı da yüzde 31.2 olarak gerçekleşti. Haziran ayı içerisinde Antalya´da en yüksek fiyat artışı giyim harcamaları ile ev eşyası harcamalarında görüldü. Yıllık bazda ulaştırma-haberleşme harcamaları da yüzde 38.4 oranı ile ilk sırada yer aldı. (A.A.)
Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
9.102 Değişim: 0,25% Hacim : 52.646 Mio.TL Son veri saati : 14:38
Düşük 9.056 29.03.2024 Yüksek 9.154
Açılış: 9.125
32,3773 Değişim: 0,19%
Düşük 32,2128 29.03.2024 Yüksek 32,5453
Açılış: 32,3174
35,0134 Değişim: -0,15%
Düşük 34,8774 29.03.2024 Yüksek 35,3786
Açılış: 35,0651
2.326,22 Değişim: 0,25%
Düşük 2.314,41 29.03.2024 Yüksek 2.337,29
Açılış: 2.320,42
bigpara

Copyright © 2024 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.