E-Dönüşüm’de 1 Temmuz’a Hazırlanın!

26.06.2020 - 17:12 | Son Güncelleme :
E-Dönüşüm’de 1 Temmuz’a Hazırlanın! | Advertorial Haberler

Türkiye’de 1 Temmuz 2020 itibariyla zorunlu e-Fatura mükellefiyetinde ciro sınırı 5 milyon TL’ye, e-İrsaliye’de de 25 milyon TL’ye çekiliyor. QNB Finansbank 1 Temmuz’da başlayacak yeni dönemde de Dijital Köprü Projesi ile işletmelere e-dönüşüm hizmetlerini 2022 yılına kadar ücretsiz sunmaya devam edecek.

QNB Finansbank’ın 2019 Eylül ayında e-Dönüşüm kapsamında başlattığı; şirketlere 2022’ye kadar ücretsiz e–Dönüşüm'e giriş ve uygulama hizmeti verilen Dijital Köprü Projesi’ne şimdiye kadar 35 binden fazla işletme başvurdu. QNB Finansbank Tüzel Dijital Dönüşüm Direktörü Okay Yıldırım konuya ilişkin yaptığı açıklamada, 1 Temmuz 2020 itibariyla e-Fatura mükellefiyetinde ciro kriterinin 5 milyon TL’ye inmesi, e-İrsaliye’nin 25 milyon TL’nin üzerinde cirosu olan tüm firmalar için zorunlu hale gelecek olması gibi düzenlemeler ile e-Dönüşüm mükellefi firma sayısının iki katına çıkmasını beklediklerini söyledi. Yıldırım’ın verdiği bilgiye göre, şu an e-Fatura mükellefi şirket sayısı 200 binlerde. 1 Temmuz’dan sonra bu sayının 400 binleri bulacağı öngörülüyor.

Yıldırım, yayınlanan yeni tebliğler ile kapsamı daha da genişleyen e-Dönüşüm ürünlerinin maliyetinin yüksek olmasının, bir çok firmanın bu hizmetleri birer zorunluluk olarak nitelendirmesine neden olduğunu belirterek, “Küçük ölçekli şirketlerde yıllık 3-4 bin TL’lerde seyreden, büyük ölçekli firmalarda yılda ortalama 100 bin TL seviyelerine kadar çıkan maliyetlerin tümünü 2022’ye kadar Dijital Köprü ile karşılıyoruz” dedi.

Yıldırım şöyle devam etti: “QNB Finansbank olarak 2019 yılında müşterilerimizin dijital dönüşüm ihtiyaçlarına çözümler sunma yolunda Dijital Köprü Projesi’ne başladık. Dijital Köprü bir yıldan kısa bir sürede bir proje olmaktan çıkarak müşterilerine bankacılığın ötesinde hizmet sunan dijital bir platform haline geldi. Dijital Köprü sadece e-Dönüşüm ürünlerinden oluşmuyor, bir çok Fintech’in bu sisteme dahil olmasıyla; şirketlerin e-Ticaret’ten İK’ya, Ön Muhasebeden Satış Ekibi Yönetimi’ne kadar tüm ihtiyaçlarını dijital olarak karşılayabilecekleri bir kanal haline geldi. Zaman içinde de hizmet ve çözümlerin kapsamında genişlemeler olacak. Öte yandan, bankacılık ve farklı fintech çözümlerine tek bir şifreyle ulaşabilmeyi sağlayan, API’lar aracılığıyla çalışan Dijital Köprü Portali’nin hayata geçmesi ile hizmet modelimizi bir üst kademeye çıkardık.

QNB Finansbank olarak müşterilerimizin ihtiyaçlarına birebir cevap bulabileceği kanallar sunma konusunda her zaman çok titiz olduk. Bu sebepten dolayı, Dijital Köprü Müşteri Hizmet Merkezini oluşturduk. Bu merkez sayesinde kurulumları ve müşteri aktivasyonlarını hızlı şekilde yapabiliyor, ürün özelleştirmeye yönelik taleplerini çözümleyebiliyoruz.”

Çağrı merkezi veya internetten başvuru yeterli

QNB Finansbank olarak bu dönemde hızla hareket ederek hizmet noktalarını uçtan uca dijitalleştirdiklerini açıklayan Yıldırım, “Dijital Köprü’nün ürünlerini kullanmaya başlamak için müşterilerimizin şubeye gitmesine, bankamız müşterisi olmalarına bile gerek bulunmuyor. İnternet sitemizden ya da çağrı merkezinden başvuruda bulunmaları yeterli. 'Ürünleri kullanmaya başlayın, hesabınızı üç ay sonra açın' diyoruz” diye konuştu.

Yıldırım şu bilgileri verdi: Hizmetimizi tamamen dijitale taşımanın rakamsal etkisini gördük. Dijital Köprü’nün hizmetlerine başvuru adetleri ivme kazandı. KOBİ’ler, yeni bir altyapıya, uygulamaya ve sisteme geçmenin endişelerini yaşıyordu. Ancak geçtiğimiz dönemde dijitalleşme konusundaki bu endişeler geri planda kalmaya başladı. “Dijitalleşmek istiyorum” diyen KOBİ sayısı, son dönemde hızlı bir artış gösterdi. QNB eFinans’ın sunduğu inovatif hizmet sayesinde e-Dönüşüm ürünlerine mükellef olan firmaların ücretsiz olarak faydalandığı KOBİ e-Dönüşüm paketi ile “Mükellefiyeti inovasyona çeviriyoruz” diyorduk ancak içinden geçtiğimiz bu dönem içerisinde şunu gördük ki e-Dönüşüm ürünleri mükellefiyetten çok bir ihtiyaç; operasyonel verimliliğini artırma, müşterilerine ulaşmada alternatif kanallar açarak kaynak kullanımlarına verimlilik getirmesinden dolayı güzel bir fırsat ve açılım. Dijitalleşmenin önemini geçtiğimiz birkaç ay içerisinde tüm Dünya olarak anladık. e-Dönüşüm’e geçmiş olan şirketler iyi ki geçmişim dedi diyebiliriz.”

KOBİ’lere geç kalmayın çağrısı

Geçiş dönemlerinde genelde taleplerin  son günlerde çok yoğunlaştğını ve şirketlerin istediği özel talepleri yerine getiremede gecikmeler yaşanabildiğini belirten Yıldırım, “Bundan dolayı şirketlere 1 Temmuz’u beklememeleri, altyapılarını hazırlamaları ve başvurularını tamamlamaları çağrısında bulunmak isterim. e-Dönüşüm ürünlerini kullanmanın getireceği maliyet tasarrufunu son dakikayı beklenmektense ilk günden elde etmenin firmaların yararına olacağı görüşündeyiz. Şimdiden başvurup, çözümleri 1 Temmuz sonrasında kullanmak isteyen müşterilerimiz için de ileri tarihli aktivasyon hizmetimiz ile kolaylık sunuyoruz” dedi.

Şirketinizi geleceğe taşıyan yenilikçi çözümler QNB Finansbank Dijital Köprü’de 2022’ye kadar ücretsiz!


Şimdi formu doldurmak ve başvurmak için tıkla!

İLANDIR


Etiketler

Bu haberi okuyanlar bunları da okudu
 
  • BIST
  • DOLAR
  • EURO
  • ALTIN
118.923 Değişim: 0,18% Hacim : 6.397 Mio.TL Son veri saati : 10:57
Düşük 118.610 09.07.2020 Yüksek 119.686
Açılış: 119.349
6,8653 Değişim: 0,07%
Düşük 6,8526 09.07.2020 Yüksek 6,8664
Açılış: 6,8608
7,7907 Değişim: 0,20%
Düşük 7,7558 09.07.2020 Yüksek 7,8114
Açılış: 7,7752
400,17 Değişim: 0,32%
Düşük 398,21 09.07.2020 Yüksek 400,50
Açılış: 398,91
bigpara

Copyright © 2020 Tüm hakları saklıdır.
Hürriyet Gazetecilik Matbaacılık A.Ş.

YASAL UYARI:
Piyasa verileri Foreks Bilgi İletişim Hizmetleri A.Ş. tarafından sağlanmaktadır. Üye girişi yapılan Canlı Borsa sayfaları haricinde Hisse senedi verileri 15 dk gecikmelidir. Tahvil-Bono-Repo özet verileri her durumda 15 dk gecikmelidir.

Burada yer alan yatırım bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti; aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çerçevesinde sunulmaktadır. Burada yer alan yorum ve tavsiyeler, yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmaktadır. Bu görüşler mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabilir. Bu nedenle, sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir. Bununla beraber gerek site üzerindeki, gerekse site için kullanılan kaynaklardaki hata ve eksikliklerden ve sitedeki bilgilerin kullanılması sonucunda yatırımcıların uğrayabilecekleri doğrudan ve/veya dolaylı zararlardan, kar yoksunluğundan, manevi zararlardan ve üçüncü kişilerin uğrayabileceği zararlardan dolayı Hürriyet Gazetecilik ve Matbaacılık A.Ş hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz.

BIST isim ve logosu "Koruma Marka Belgesi" altında korunmakta olup izinsiz kullanılamaz, iktibas edilemez, değiştirilemez.

BIST ismi altında açıklanan tüm bilgilerin telif hakları tamamen BIST'e ait olup, tekrar yayınlanamaz.